כ-5,000 משתתפים בחגיגות שמחת תורה בקריית מוצקין

כ-5,000 משתתפים בחגיגות שמחת תורה בקריית מוצקין: הקפות שניות, הפייטן מרדכי אלחרר ומופע של דקלון וסגיב כהן

חגיגות שמחה תורה בקריית מוצקין התקיימו ביום חמישי באמפי פארק בהשתתפות קהל של כ-5,000 תושבים. האירוע כלל הקפות שניות, מופע של הפייטן מרדכי אלחרר והופעה של הזמרים דקלון וסגיב כהן. 

יצחק כהן,  מנהל האגף לתרבות יהודית בעירייה, פתח את האירוע בדבר תורה והודה לראש העיר חיים צורי על תרומתו לתרבות התורנית בעיר ולמוסדות הדת, לרב איתיאל בר לוי מנהל האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך ולסגנו חיים שני.
שמחת תורה 1

ראש העיר חיים צורי עלה לברך ואמר: “התורה מתחילה באות ב’ (בראשית) ומסתיימת באות ל’ (ישראל). חברו את שניהם וקיבלתם את המילה לב. וזו בעצם התורה. התורה לא שייכת לדתיים או לחילונים, היא לא שייכת רק לחכמים, לרבנים או לחוקרים. התורה שייכת לכל יהודי ויהודי, בלי קשר או הבחנה אם הוא מתפלל או אם הוא הולך לבית הכנסת. התורה מאחדת את כל עם ישראל, ואני מקווה שנהיה מאוחדים לא רק הערב כשאנו צועדים עם ספרי התורה אלא בכל ימות השנה”. 

הרב משה אוירכמן, רב חב”ד בקריות, אמר: “בעיר הזאת כל תושב הוא יהלום. ראש העיר חיים צורי עובד במרץ למען התושבים ולא מתעייף. אני מכיר אותו כ”כ הרבה שנים והוא לא נח לרגע. בזכות שמחת התורה הזאת תהיה לכולנו שנה טובה ובשמיים יהיו עדים גדולים”. 

לאחר מכן יצאה תהלוכה בראשות צורי עם ספרי התורה והחלו הקפות סביב האמפי.

בסיום ההקפות נערך מופע של הפייטן מרדכי אלחרר והופעה של הזמרים דקלון וסגיב כהן.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה