ליגה לאומית: הקרייתיות ממשיכות לנצח

ליגה לאומית: הקרייתיות ממשיכות לנצח

הפועל חיפה – מכבי קריית מוצקין 84:80

מכבי קרית מוצקין מתבססת במקום השני ועושה זאת אחרי ניצחון שני העונה על הפועל חיפה שיורדת למאזן שלילי. הקבוצה של רועי פרל שרדה מותחן והפגינה הרבה אופי, ועל הדרך התגברה על משחק נהדר של אופק אביטל (18 נקודות) שחיפה על היעדרות של נאור שרון.
האדומים דווקא הצליחו לשמור טוב יותר הערב, אבל בסיום המשחק היה חסר להם הגרוש ללירה.

גם ללא נאור שרון הפועל חיפה פתחה טוב והוליכה 11:12.
שלשה ועבירה של נועם לייש העלו את הביתיים ל-12:17, אבל קרית מוצקין מיד הגיבה והשוותה. אופק בן יעקב עלה טוב מהספסל ועזר לקבוצתו לסיים את הרבע הראשון ביתרון 23:20. ג’אמר סמואלס ספג עבירה שלישית עם פתיחת הרבע השני ועם שלשה של טוני יאנגר ונקודות בצבע של יונתן לוי היתרון עבר להפועל חיפה – 28:29. אופק בן יעקב המשיך את הנדנדה עם שלשה.

אופק בן יעקב,ממצטייני המשחק מול הפועל חיפה

אופק בן יעקב,ממצטייני המשחק מול הפועל חיפה


הפועל חיפה הצליחה לייצר מומנטום קטן ועם 5 נקודות ברצף עלתה ל-35:40, 3 דקות למחצית. 7 נקודות רצופות של האורחים חתמו את החצי הראשון ב-44:42 לקרית מוצקין. קרית מוצקין פתחה טוב את הרבע השלישי ועם נקודות של נועם מטלון ועומר טל עלתה ל-50:44.
אופק אביטל הגיב עם סל ועבירה ובהמשך ריצת 2-8 של האדומים העניקה להם יתרון 55:58.
ערב נהדר של אופק אביטל שקלע 5 נקודות ברצף קבע 58:64 להפועל חיפה שהובילה 61:64 לאחר שלושה רבעים. 5 דקות לסיום המשחק הלוח הראה 74:74. במשך כשלוש דקות שתי הקבוצות לא קלעו סל וקרית מוצקין ניצלה זאת כדי להוביל 77:74.
ג’אמר יאנג קטע בצורה והוריד לנקודה בלבד. אופק בו יעקב עמד בלחץ ודייק פעמיים מהקו ולאחרא מכן חאבייר קרטר קבע 83:78, דקה לסיום. ג’ף אלן עוד צימק, אבל לא מעבר לכך. קרית מוצקין יוצאת מרוממה עם ניצחון יקר ומתבססת במקום השני.

עירוני קריית אתא – הפועל כפר סבא 66:86

אור קורנליוס וביירון ווסלי הובילו את קרית אתא ליתרון 12:5 מהיר.
ג’ימי הול, שחזר מהשעייה, עזר לביתים לצמק ל-14:10, אך שלשה של אור קורנליוס חתמה את הרבע הראשון ביתרון מפתיע לאורחים 19:15.
צמד הזרים של קרית אתא הוביל אותה לריצת 0-7, אולם כפ”ס הגיבה עם 6 נקודות רצופות משלה. דניאל דנינו העלה את קרית אתא ליתרון 27:28, אבל ביירון ווסלי הגיב עם סל ועבירה.

יונתן מור שב מפציעה וסייע לקבוצתו לנצח את כפר סבא

יונתן מור שב מפציעה וסייע לקבוצתו לנצח את כפר סבא


הביתיים החטיאו ממצבים נוחים ובמחצית 35:33 לכפ”ס אחרי שלשה של אור מורדוך. דנזל ליווינגסטון פתח את הרבע השלישי בשלשה וקלארק רוזנברג הוסיף אחת נוספת.
גם ג’ורדן לואיס השתתף בחגיגה וצלף שלוש שלשות בדרך ליתרון 42:55. כפ”ס נתקעה והיתרון בצבע עשה את שלו כשיונתן מור קבע 45:63 לאחר שלושה רבעים.
ניב אוזן פתח את הרבע האחרון בשלשה וקבע יתרון שיא 46:68 לקרית אתא. מזה הפועל כפ”ס כבר לא חזרה ואחרי שלושה הפסדים הצפוניים חזרו לנצח.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה