מוקד שירות חדש נפתח למען תושבי קריית ביאליק

בשורה משמחת לתושבי קריית ביאליק: העירייה הקימה מרכז שירות לתושב – בניין אחד בו יקבלו תושבי העיר את כל השירותים הנחוצים.

עם הפיתוח המואץ של השכונות החדשות יוכפל מספר התושבים בעיר. כדי להיערך לקליטתם המיטבית של התושבים החדשים, החליטה עיריית קריית ביאליק להקים מרכז שירות לתושב בו יוכלו הדיירים החדשים לקבל את כל השירותים הנחוצים ביעילות ובאדיבות ותחת קורת גג אחת. המרכז החדש הוקם במטרה להפוך את השירותים העירוניים לנגישים ואיכותיים יותר, באמצעות מתן פתרון כולל לקשת רחבה של נושאים.

הקמת מרכז השירות העירוני לוותה בחשיבה מעמיקה, תוך הבנה כי מרכז השירות ישמש כחלון ראווה של העיר, כאשר זהו המקום הראשון בו פוגשים התושבים החדשים את הממסד המקומי. היום, תושב המבקש לקבל שירות, נדרש לבקר בבנייני העירייה במחלקותיה השונות בהתאם לתחום הטיפול, כאשר כל מחלקה מקבלת קהל בשעות אחרות, דבר המקשה על התושב ומצריך מספר ביקורים במשרדי העירייה. מרכז השירות החדש יספק פתרון כולל, כאשר נציג הפוגש את המשפחה ידאג לפתרונות בתחום תשלומי ארנונה, מים, רישום למוסדות החינוך, תשלום היטלים ואגרות, קבלת הנחות  ובירורים שונים הקשורים לעירייה. המרכז ייתן מידע על השירותים הניתנים בקריית ביאליק בתחום תרבות הפנאי והספורט ומידע בנוגע לתכניות בינוי.
מוקד ביאליק

המרכז החדש ינגיש את השירותים וייתן תחושת שייכות לתושבים החדשים כבר בשלבי קליטתם הראשונים. הוא ממוקם ברחוב חוגלה במקום זמין ונוח, בסמוך לכניסה לקריית ביאליק מכביש 79, על התפר בין השכונות הוותיקות והחדשות. המבנה שהוקם לתורך זה משתרע על כ- 200 מ”ר ועוצב בצורה אסתטית ונעימה לעין בכדי לתת תחושה נוחה של חמימות, משפחתיות והקשבה. בסמוך למבנה הוכשרו חניות כולל חניות נכים להנגשה מירבית. בהמשך יעניק המרכז מענה לתושבי השכונות הוותיקות הסמוכות אליו מבלי לבטל את המחלקות הרלוונטיות בבניין העירייה. המוקד העירוני עבר אף הוא למרכז החדש התהדר בטכנולוגיה מודרנית: הותקנו קירות מסך, אליהם משדרות 24/7 מצלמות האבטחה הפזורות ברחבי העיר בכדי להעלות את ביטחונם של התושבים. בהמשך יותקן במוקד מרכז שליטה ובקרה, אשר יאפשר ניהול יעיל של כל המערכות העירוניות: תאורה חכמה, פינוי אשפה, מערכת רמזורים, חניות, וצרכי חירום. המבנה הוקם על ידי החברה הכלכלית קריית ביאליק, הזרועה הביצועית של העירייה.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: ” החלטנו לרכז תחת קורת גג אחת את כל השירותים הנחוצים לתושבים החדשים. אנו מבקשים לתת את התחושה המשפחתית ותחושת השייכות לאנשים שבאים מחוץ לעיר ולא מכירים את הקריה על מנת שמהרגע האשון, עוד טרם האכלוס בפועל של דירתם הם ירגישו חלק מהקהילה”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה