מסע חווייתי לילדים בסיכון מביה”ס תמיר

מסע חווייתי לילדים בסיכון מביה”ס תמיר

עשרות מתנדבים בשיתוף הצוות החינוכי ארגנו לתלמידים טיול ג’יפים חווייתי המוקדש לנושאי העצמה

כחלק מתוכנית הלימודים השנתית, יצאו בשבוע שעבר תלמידי ביה”ס תמיר לטיול ג’יפים אתגרי הכולל שלל פעילויות בשטח בנושאי העצמה. הטיול נערך בשיתוף  כ-30 מתנדבים בעלי ג’יפים , עמותת “קרן לחיים” וארגון “בני ברית”.

בשורת ג’יפים ארוכה, נסעו התלמידים בשטח ועצרו בדרך לפעילויות גיבוש  כגון חילוץ ג’יפ ומשיכת חבל במטרה ללמד את התלמידים כי אין דבר העומד בפני הרצון. בסיום המסע קיבלו התלמידים תעודת הערכה וחולצה מתנת “בני ברית” ואף העניקו למתנדבי קרן לחיים תעודות הוקרה על פועלם.

????????????????????????????????????

מיכל בן דוד, מנהלת ביה”ס תמיר:” לאורך כל השנה אנו מלמדים את התלמידים נושאים הקשורים בהעצמה כך שמסע זה מהווה נדבך נוסך בתוכנית הלימודים. הטיול השאיר את התלמידים עם חוויה בלתי נשכחת שנסכה בהם כוחות להמשיך להתקדם, למרות כל המכשולים ועם כל הקשיים. “

ביה”ס “תמיר” נחשב לביה”ס על אזורי הטוב ביותר מסוגו באזור. התלמידים בביה”ס מוגדרים כילדים עם בעיות התנהגותיות, רגשיות ולימודיות, בעלי רמת אינטליגנציה תקינה וביה”ס נחשב למבוקש ביותר באזור הצפון, הודות לתוכנית הלימודים המוקפדת, הצוות המקצועי וההישגים המרשמים אליהם מגיע מדי שנה בית הספר. מטרתו של בית הספר היא לספק לתלמידים מסגרת תומכת ומשקמת שתאפשר להם, בבוא הזמן, להשתלב חזרה בקהילה ובהמשך גם בחינוך הרגיל.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה