מפגש של פיוס בין ראשי הרשויות בקריות ושפרעם

מפגש של פיוס בין ראשי הרשויות בקריות ושפרעם

ראשי הרשויות בצפון נפגשו היום בשפרעם ויצאו בקריאה נרגשת: ״ישראל היא הבית. שומרים על לכידות אזרחית”

ראש עיריית שפרעם, עורסן יסין הזמין היום את ראשי הרשויות בצפון החברים באשכול רשויות המפרץ למפגן אחדות למען קירוב לבבות.

היום בצהריים התקיים, כאמור, המפגש המרגש.
ראש העיר קריית מוצקין, חיים צורי :״ברית ערים תאומות בכל העולם חייבת להתחיל כאן, בארץ, בין כל היישובים ולא רק בחו”ל. אנחנו חייבים להיות המבוגר האחראי שיוכיח לכולם שאפשר לחיות יחדיו. אם הצלחנו לגרום במפגש זה ולו במעט להרגעת הלהבות, אז אני שמח.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי:  ” ״אני מברך על היוזמה של אשכול המפרץ לכנס את כל ראשי הרשויות באזור. כולי תקווה כי מסר של דו קיום, סולידריות ופיוס שיוצא מכאן יגיע לכל חלקי הארץ. אני קורא למשטרת ישראל למגר את תופעת אחזקת כלי הנשק הבלתי חוקיים במגזר הערבי. הגיע זמן להחזיר את השקט ובטחון לרחובות ״.
IMG-20210518-WA0053

יו״ר אשכול רשויות המפרץ, ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור: ״אני מאמין כי תפקידו של השלטון המקומי לשנות, להשפיע ולהשמיע את קולו. כל אחד מאיתנו בעירו הוא מנהיג שתפקידו להשמיע את עמדתו”.
IMG-20210518-WA0052

ראש עיריית שפרעם, עורסן יסין: ״נולדתי בשפרעם, יש כאן עיר של דו קיום. אעשה ככל הניתן שנחיה כאן בהרמוניה״.
במפגש השתתפו: יו״ר אשכול רשויות המפרץ, דוד אבן צור (גם ראש עיריית קריית ים) , ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי, ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי, ראש המועצה המקומית עוספיה, בהיג׳ מנסור, ראש המועצה המקומית ביאר אל מכסור חאלד חוג’יראת  וראש המועצה המקומית זבולון, עמוס נצר.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה