עזרה בחיפוש אחר האדם הצדיק שבתמונה

עזרה בחיפוש אחר האדם הצדיק שבתמונה

אמש עלה פוסט בקבוצת הפייסבוק הורים בקריות לגבי תושבת מוצקין שאבדה במתחם הויקטורי בצפון העיר ארנק ובו סכום של 6000 ש”ח והמחאות של עשרות אלפי שקלים,כרטיסי אשראי, תעודת זהות ועוד.
מעלת הפוסט כך כתבה:

“ערב טוב לכולן,
היום סביב השעה 20:00
*נגנב לי ארנק בצבע אפור*
היה בו צקים של לקוחות, כרטיסי אשראי, תעודת זהות, רישיון נהיגה, כרטיסי קופ”ח ועוד כל מיניי כרטיסים של מרכזי קניות, כרטיסים של כללית שלי של בעלי ושל 3 ילדיי, כסף מזומן (סכום של כ-6000)
צ’קים של לקוחות!!!!
כאשר ירדתי מסטודיו לאחר אימון ספורט במתחם כורדני, הלכתי לכיוון הרכב אשר חונה ממול החנות דגים. בדרך לרכב ליד המקדולנדס נפלו לי המים מהתיק והבנתי שהתיק שלי היה פתוח, הרמתי את המים והמשכתי ללכת לכיוון הרכב.
נסעתי לסופר פארם אשר נימצא כ100 מטר משם וכאשר אני באה להוציא את הארנק שמתי לב שאין ארנק.😭😭
חזרתי חזרה ושיחזרתי הכל והבנתי שכניראה כאשר התכופפתי להרים את המים או כאשר רצתי לרכב נפל לי הארנק וזה היה עיניין של שניות שמישהו ירים!!!!
מבקשת מכם לכל המוצא פרס כספי בבקשה חייבת את עזרתכם, אם מישהו שמע, אם מישהו ראה איכשהו הגיע לידכם אודה לכם להחזר הארנק עם מלוא התכולה 🙏🙏🙏🙏
תמונה
והיום, לאחר סיוע של אין ספור אנשים במתחם נמצאה התמונה המיוחלת לנ פיללה.
סמוך לסניף הסופר פארם שם נפל ארנקה של התושבת, האדם שבתמונה הרים את הארנק ומבלי לחשוב פעמיים נכנס לחנות הסמוכה של הגבינות והיינות “ההרמיטאז'” והפקיד אותה בידיה הנאמנות של מנהלת הסניף בת-אל גבאי
כשכל תכולתו נמצאת בארנק.
עתה התושבת מחפשת להודות לאיש שבתמונה ואם מישהו יודע מוזמן לפנות אלינו לקבוצת הפייסבוק “הורים בקריות”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה