עיריית קריית ביאליק חזרה בראש מורם מאליפות אירופה לעסקים באנטליה

עיריית קריית ביאליק חזרה בראש מורם מאליפות אירופה לעסקים באנטליה

עיריית קריית ביאליק חזרה בראש מורם מאליפות אירופה לעסקים באנטליה
השתתפות בטורנירי קטרגל 6×6 באירופה היו עד עתה נחלתן הבלעדית של נבחרת מדינת הכדורגל המשתתפת במשחקי המיני-יורו והקבוצות הבכירות שהעפילו לליגת האלופות 6×6. אך השנה גם קבוצות של מקומות עבודה הצטרפו למעגל המשחקים במסגרת ה-,European Minifootball Federation כאשר נבחרת עיריית קריית ביאליק יצאה לאליפות אירופה לעסקים שהתקיימה השנה באנטליה טורקיה.
ב-Euro Business Cup השתתפו השנה 24 קבוצותמכל קצות אירופה, מרוסיה ועד פורטוגל בטורניר מושקע שלא היה מבייש כל אירוע כדורגל מקצועני. המשחקים ששודרו בשידור חי, היציעים המלאים באוהדים, האירוח המפנק במלון הכל כלול הפכו את האליפות לאירוע בלתי נשכח.
עיריית קריית ביאליק הצליחה להעפיל לשמינית הגמר אחרי ניצחון היסטורי של סקר זיגורטה הטורקית ונעצרה רק בשמינית הגמר אחרי הפסד 2-1 לפלוגראדה מפורטוגל, סגנית אלופת אירופה.
בראש משלחת קריית ביאליק עמדו סגן ומ”מ ראש העיר, יוסי אזריאל ומנכ”ל העיריה, ליאור טרגן.
מנהל מחלקת הספורט, בני בניסטי, שבימים כתיקונם אחראי כל אירועי הספורט בעיר, הפך להיות שחקן מן המניין ואף הפקיע גול אך גם הגן באופן הרואי על השער כששימש כשוער.
כדורגל

משחק שמינית הגמר ששודר בשידור ישיר באמצעות האיגוד האירופי שבר שיאי רייטינג של צפיה במשחק קטרגל באיזור הקריות. מנכ”ל העיריה ליאור טרגן, היה מאוד מרוצה: “קריית ביאליק היא עיר של ספורט, עיר של כדורגל וקטרגל. אני גאה להיות על המפה האירופית.
הטורניר היה חוויה אדירה לשחקנים ולכל צוות המשלחת וגם חוויה לימודית חשובה מאוד. למדנו מהאירופאים איך מארגנים אירועי קטרגל ברמה גבוהה. אני משוכנע כי בעתיד נראה אירועים דומים גם בקריית ביאליק.”

מנכ”ל מדינת הכדורגל, מורן גרא, שהיה שותף לארגון המשלחת מסר: “אנחנו תמיד שמחים לשתף פעולה עם עיריות כמו קריית ביאליק שתומכות בספורט העממי באופן כללי ובקטרגל החובבני בישראל בפרט.
החברות ב-EMF נותנת ערך מוסף לשחקנים וקבוצות והמטרתנו הקרובה היא לחבר קבוצות מוניציפליות נוספות לארגון “

קליפ: https://youtu.be/5HWjV7JFf2k

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה