עיריית קרית אתא מבצעת התקנת פסי האטה ברחבי העיר

עיריית קרית אתא מבצעת התקנת פסי האטה ברחבי העיר

עיריית קרית אתא מבצעת התקנת פסי האטה ברחבי העיר:

העבודות מבוצעות במסגרת התוכנית העירונית לבטיחות בדרכים
במסגרת התוכנית העירונית לבטיחות בדרכים ולהאטת מהירות הנסיעה בכבישי בעיר בכלל ובקרבת בתי ספר בפרט, מבצעת העירייה עבודות תשתית בדרכים מרכזיות וכן מתקינה פסי האטה ברחבי העיר.

פסי האטה הינם אמצעי אפקטיבי בצמצום פגיעת הולכי הרגל אשר מווסתים את מהירות נסיעת כלי הרכב ומפחיתים את מידת הנזק במקרה של פגיעה בהולך הרגל. על פי הנתונים, פס האטה מפחית את הסיכון לתאונת דרכים ב-40% במקום בו הוא מוצב.

התקנת פסי האטה נבחנת ע”י ועדת תמרור מיוחדת הבוחנת ומנתחת לעומק את נתוני עבירות התנועה של משטרת התנועה בנקודות תורפה כמו מוסדות חינוך, גנים ציבוריים, בתי אבות וצירים מרכזיים במטרה להגביר את הבטיחות במקום ולצמצם את הסיכון של הולכי הרגל להיפגע מכלי רכב.

????????????????????????????????????

 

במסגרת תוכנית העבודה הותקנו פסי האטה ברחובות: העבודה (בין רחוב מנדלה לסמולנסקין), אחד העם, מאפו, לילנבלום ועצמאות (באזור קניון עזריאלי). בהמשך יבוצעו בהתאם לתכנית העבודה פסי האטה ברחובות: מורדי הגטאות, משה שרת, בית וגן, מארק שאגל, יהודה הלוי, מבצע סיני, הדס, הרב מיימון וזבולון.

מעיריית קרית אתא נמסר: העירייה מבצעת עבודות תשתית ושיפורים פיזיים בתשתיות העירוניות בכבישי העיר להגברת הבטיחות בדרכים מרכזיות ובקרבת מוסדות חינוך וציבור. במקביל אנו מבצעים פעילות הסברה בגנים ובבתי הספר במטרה להטמיע הרגלי זהירות בכביש כבר מגיל צעיר.”

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה