פורסם מכרז להקמת אצטדיון כדורגל ומגרש אימונים בקריית ביאליק

פורסם מכרז להקמת אצטדיון כדורגל ומגרש אימונים בקריית ביאליק

 

עיריית קריית ביאליק באמצעות החברה הכלכלית מקדמת את הקמתו של אצטדיון כדורגל שעשוי להכיל כ – 5000 מושבים ומגרש אימונים בשכונת נאות אפק .

כעת פורסם המכרז של השלב הראשון להקמת אצטדיון ומגרש אימונים. בשלב הזה יוקם מגרש אימונים אשר ישמש את האקדמיה לכדורגל ואת מחלקת הנוער והבוגרים של מכבי צור שלום.

בסמוך למגרש יוקמו משרדי מחלקת הנוער והילדים, חדרי שופטים ומלתחות לקבוצת הבית והאורחים ומחסן ציוד גדול. המגרש יכוסה בדשא סינתטי איכותי לפי תקני פיפ”א ויוקם יציע המונה כ-350 מושבים.

האצטדיון בשלביו הראשונים יאכלס כ-500 צופים ובהמשך יורחב ל – 3600 צופים לפי פרוגרמה מאושרת, כאשר התכנון מאפשר הרחבה  עד 5000 מושבים. דגש מיוחד יושם על תאורת האצטדיון ומגרש האימונים בכדי לאפשר אימונים ומשחקים בשעות הערב. רחבת האצטדיון תכוסה בדשא טבעי, כאשר כל המתקנים יותאמו למשחקי ליגה לאומית ומעלה. האצטדיון החדש יהיה ביתה של קבוצת כדורגל מכבי צור שלום המשחקת בליגה א’.
IMG-20220130-WA0067

בשלבי הבניה הבאים  יוקמו 4 עמודי תאורה על מנת לאפשר צילום ושידור טלוויזיוני  בהתאם לדרישות המשחקים בליגת על. טריבונת המכובדים תהיה מקורה. החלל מתחת לטריבונות ישמש לשטחי מסחר ב-3 מפלסים, אשר יאפשרו הרחבת אזורי מסחר בשכונת נאות אפק החדשה. בשטח האצטדיון יוקם חדר כושר, חדר מדריכים וחדרי אפסנאות גדולים שישמשו את קבוצת הבית.

מחשבה תכנונית ניתנה גם לפיתוח סביבתי כדי להפוך את האצטדיון לחלק אינטגרלי של מבני ציבור וחינוך המקיפים אותו. ריכוז מבני ציבור, חינוך וספורט בסמיכות זה לזה, בא ליישם את הרעיון בו גם החינוך הפורמלי, הבלתי פורמלי וגם הפעילויות לשעות הפנאי והספורט ניתנים באותו המקום וההורים לא צריכים להתרוצץ כדי להסיע את ילדיהם ברחבי העיר.

כאמור כעת פורסם המכרז לביצוע העבודות של שלב א’ על מנת לבחור את הקבלן הזוכה ולהתחיל בעבודות. הקמת מגרש האימונים אמורה להסתיים תוך שנה מרגע תחילת העבודות בשטח.
את האצטדיון תכנן האדריכל דני קידר מחברת א.ב. מתכננים, אשר בעברו כבר בנה מספר אצטדיונים , אחד מהם בעכו.
Untitled5

ראש העיר, אלי דוקורסקי:” אורח חיים בריא וספורטיבי הוא לא רק סיסמה בעירנו אלא דרך חיים. מגשר אימונים ואצטדיון ישמשו לא רק את שחקני כדורגל מקצועיים אלא את אלפי תושבי העיר בגילאים השונים המשתתפים מדי שנה בגביע ראש העיר. המקום שנבחר עבור האצטדיון אינו מקרי ומאפשר נגישות רבה הן מהשכונות הוותיקות והן מהחדשות , במיוחד לאחר השלמתו של הקמת הגשר להולכי רגל שיחבר את שכונת צור שלום ונאות אפק. “.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה