פתיחת שנת לימודים בקריית מוצקין

פתיחת שנת לימודים בקריית מוצקין

בשעות הבוקר ביקר ראש העיר בגני הילדים החדשים שנבנו לקראת שנת הלימודים החדשה, לוודא שהכל תקין ומוכן. כמו כן, קבע מזוזה בגני החינוך המיוחד “סנונית” ו”נחליאלי” החדשים.

בנוסף, כינס צורי יחד עם מנכ״ל העירייה, יריב גסר, ומנהל אגף החינוך איל אורן, ישיבת מנהלי בתי ספר יחד עם צוותי המקצוע ברשות, בה הודו המנהלים לרשות על שיתוף הפעולה וההתגייסות סביב השעון לטובת פתיחת שנת הלימודים וכמו כן הסבירו את האתגרים עימם הם מתמודדים השנה.

במערכת החינוך לומדים 8864 תלמידים, מהם 2030 בגני הילדים, 3590 תלמידים בבתי הספר היסודיים, 1338 בשתי חטיבות הביניים, 1120 תלמידים בתיכון, ועוד 786 תלמידים באולפנה גימנסיה ובתיכון “עתיד”.
צילום-באדיבות-עיריית-קרית-מוצקין-920x1024

צורי וצוותו זכו למעט נחת, כשהתקבלו בשני גני ילדים ובשני בתי ספר, במחיאות כפיים ע”י ההורים, שידעו להעריך את המאמץ הרב שהשקיעה העירייה בתקופת הקורונה, כדי להכין היטב את מוסדות החינוך.

בתום הסיור בגנים ובבתי הספר, אמר צורי: “אני מרגיש כמו אחרי לידה. המאמץ שהשקענו היה כדאי והוכיח את עצמו. קרית מוצקין בתנופת פיתוח עם אלפי תושבים חדשים. בנינו 11 גני ילדים חדשים, שיפצנו את בתי הספר, כדי לעמוד בתקן של משרד הבריאות. עשינו הכל על מנת להעניק את הכלים המיטביים לטובת הילדים שלנו, כדי שתהיה להם שנה חדשה, מאתגרת ומוצלחת”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה