קריית אתא-טקס סיכום פרויקט לימודי “הישוב שלי” של מוזיאון בית פישר

קריית אתא-טקס סיכום פרויקט לימודי “הישוב שלי” של מוזיאון בית פישר

 

במסגרת הפרויקט חקרו תלמידי כיתות ד’ אתרים היסטוריים בעיר והשתתפו בתחרות ציורים ובחידון משפחות מקוון

טקס סיכום לפרויקט “היישוב שלי” התקיים השבוע בביה”ס גבעת רם לסיכום פעילות תלמידי כיתות ד’ בבתי הספר היסודיים בעיר.

הטקס נערך במעמד ראש העיר, יעקב פרץ , חברי מועצת העיר, תלמידי כיתות ד’  והצוות החינוכי. הזוכים במקומות הראשונים בחידונים, בתחרויות הציור והצילום זכו בפרס הצטיינות וכן, הוענקו פרסים ותעודות הוקרה למתנדבים אשר סייעו לתלמידים בפרויקט זה ומתנדבים לאורך השנה במוזיאון בית פישר.

חידון היישוב שלי בקריית אתא קרדיט צילום: עיריית קריית אתא

חידון היישוב שלי בקריית אתא
קרדיט צילום: עיריית קריית אתא

במסגרת פרויקט “היישוב שלי” של מוזיאון בית פישר למדו התלמידים את תולדות היישוב, סיפור התפתחותה של העיר, אתרים היסטוריים ואירועים משמעותיים. במהלך לימודיהם הם ערכו סיורים ברחבי העיר, ערכו מחקרים על שכונות, רחובות ואתרים מרכזיים והשתתפו במגוון פעילויות שהיו חלק בלתי נפרד משיעורי המולדת, החברה והאזרחות בתוכנית הלימודים השנתית.

גם השנה השתתפו התלמידים בחידון מתוקשב שנערך בשיתוף עם “סיסמה לכל תלמיד” במקביל לכל תלמידי כיתות ד’ מכל בתי הספר בעיר. החידון הינו נקודת השיא של למידת חקר בנושא היישוב שלי כולל ביצוע  משימות מתוקשבות משולבות מיומנויות מחשב, ביקורים בבית פישר ולמידת חקר משולבת.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” קרית אתא שינתה את פניה ועברה תהליך של פיתוח מואץ הכולל שיפור של מערכות התשתיות העירוניות, בניית מוסדות ציבור, פיתוח שכונות מגורים ובעיקר השקעה במערכת החינוך העירונית. אני בטוח כי הכרת ההיסטוריה של העיר תעניק לתלמידים את הכלים להבנת ההווה ולתכנון העתיד ומקווה כי גם בסיום לימודי “הישוב שלי”, ימשיכו התלמידים לסייר בקרית אתא וליהנות משפע ההזדמנויות שהיא מספקת.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה