קריית אתא-מבצע אכיפת כלבים משוטטים ואי איסוף צרכים בעיר

קריית אתא-מבצע אכיפת כלבים משוטטים ואי איסוף צרכים בעיר

 

מחלקת חזות העיר תגברה את הפקחים ולוכדי הכלבים אשר יפעלו ברחבי העיר במטרה למגר את התופעה

במסגרת המאמץ העירוני להתמודד עם תופעת הכלבים המשוטטים בעיר, החלה מחלקת חזות העיר במבצע אכיפה נרחב  הכולל תיגבור של פעילות הפקחים ולוכדי הכלבים. 

המבצע יערך כתגבור לפעילות האכיפה השוטפת למשך שבועיים במוקדים בהם קיים ריבוי של תלונות בנושא זה.  במהלך המבצע יחולקו דוחות לתושבים שלא ישמעו לחוקי העזר העירוני לאחזקת כלבים. דוחות ע”ס 730 ₪ עבור כלבים משוטטים ודוחות ע”ס 475 ₪ על אי איסוף צרכי כלבים. 

בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים, נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה (ולעיתים גם במחסום) כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה.  בנוסף, ע”פ חוקי עזר מקומיים, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות. 

במקרים בהם נלכד כלב משוטט, נדרש בעל הכלב לשלם עבור הובלת הכלב לתחנה הוטרינרית בקריית אתא ודמי אחסון במכלאה, עד לשחרורו על ידי בעליו.
מבצע אכיפה כלבים (2)

מעיריית קרית אתא נמסר:” תופעת הכלבים המשוטטים ללא בעליהם נתפסת כמטרד סביבתי ותברואתי העלול לפגוע באיכות החיים בעיר. על מנת לשמור על עיר נקייה ומטופחת אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה תמידי עם ציבור התושבים ותלויים גם באכפתיות של כל תושב ותושב, לפעול למען עצמם ולמען איכות החיים בעיר. “

בעלי כלבים מתבקשים לאסוף אחר צרכי כלביהם ולא לשחררם ללא השגחה. תושבים הנתקלים בכלב משוטט או במפגע במרחב הציבורי מוזמנים לפנות למוקד העירוני 109. 

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה