קריית ביאליק-ישיבת מועצת העיר  לזכרו של חבר מועצה יעקב בוחבוט: זכרו יונצח

קריית ביאליק-ישיבת מועצת העיר  לזכרו של חבר מועצה יעקב בוחבוט: זכרו יונצח

מועצת העיר קריית ביאליק קיימה אמש (יום ד’)  ישיבה מיוחדת לזכרו של חבר מועצת העיר יעקב בוחבוט, שהלך לעולמו בטרם עת ממחלת הקורונה .

הישיבה החלה בדקת דומיה לזכרו ולאחר מכן הוקרן סרטון המציין תחנות בחייו  הן כאיש ציבור והן כאיש משפחה.

במהלך הישיבה נשאו דברים לזכרו של יעקב ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי, אלמנתו סימה בוחבוט, אחיו שלמה בוחבוט , לשעבר חבר כנסת, ראש עיריית מעלות תרשיחא ויו”ר מרכז השלטון המקומי, גיסתו שולה בוחבוט, חברת המשפחה רחל דניאל וחברי מועצת העיר.

בדבריהם ציינו הדוברים את רוחב ליבו של יעקב, את דאגתו לזולת, לנזקקים, למעוטי יכולת ובעלי צרכים מיוחדים.

ראש העיר אלי דוקורסקי: “המוות גדע את התוכניות הרבות של יעקב בתחום הציבורי שחלקן הצלחנו להוציא אל הפועל, כמו פרויקט “כריך למי שצריך” – פרויקט חלוקת כריכים לתלמידים נזקקים, אותם יעקב הכין במו ידיו, כאשר התייצב מידי בוקר בבית הידידות. פרויקט נוס, שיזם הינו קורס הכנה לפסיכומטרי בעלות סמלית של 500 ₪ בלבד לצעירי העיר המבקשים להמשיך את לימודיהם באקדמיה, שכעת אנו עומדים לפני פתיחת הקורס השלישי. אני נמשיך לקיים את היוזמות הברוכות של יעקב כדי להנציח את זכרו”.
סימה בוחבוט: “איבדנו לא רק בעל יקר ואבא מסור אלא איש ציבור שרוחב ליבו ואהבתו לזולת הובילו אותו בכל מעשיו. עבור יעקב להיבחר כחבר מועצה היה סוג של הגשמת חלום כדי להיות במרכז העשייה הציבורית ועזרה לנזקקים”.

שלמה בוחבוט: “יעקב עבורי היה אח צעיר שהכרתי רק כאשר הוריי עלו ארצה ממרוקו היות והוא נולד כאשר אני כבר הייתי בישראל. עבורי הוא היה לא רק אח, אלא חבר ויועץ, איש חכם מאין כמותו ואיש אוהב אדם”.
20210825_190206

ראש העיר אלי דוקורסקי בישר כי העירייה נטעה עץ ביער קק”ל בקריית אתא לזכרו של יעקב בוחבוט והעניק את התעודה לאלמנתו סימה בוחבוט.

את מקומות של עקב בוחבוט ז”ל במועצת העיר ימלא יוסי חזן.

בתמונות: חברי מועצת העיר בדקת דומיה.  ראש העיר אלי דוקורסקי מעניק תעודה  לסימה בוחבוט

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה