קריית ביאליק ממשיכה בתנופת הפיתוח

קריית ביאליק ממשיכה בתנופת הפיתוח

חברת “סלע בראל” זכתה במכרז להקמת 1214 יח”ד בנאות אפק

רשות מקרקעי ישראל פרסמה לשיווק קרקעות נוספות בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק שכבר אוכלסה במאות תושבים במהלך השנתיים האחרונות.
חברת “סלע בראל” בע”מ” זכתה במכרז החדש ותקים מבני מגורים על גבי 8 מגרשים בשטח של  72 דונם. כל הדירות ישווקו לשוק החופשי.
עבור הפרויקט החדש תשלם החברה לרשות מקרקעי ישראל 371 מיליון ₪ עבור הקרקע. מדובר בקרקע הראשונה מזה 6 שנים שמשווקת בקריות בשוק החופשי ולא במסגרת מחיר למשתכן או בתמורה מופחתת.
בנוסף למבני המגורים, מוקם בימים אלו בשכונה מרכז מסחרי גדול על ידי חברת הנדל”ן “סלע בינוי”.

המרכז ממוקם בהצטלבות הרחובות נעמי שמר ויגאל בשן בסמוך לכניסה הדרומית לשכונה. המבנה בן 4 קומות מעל פני הקרקע, המתפרש על 9500 מ”ר של מסחר ותעסוקה. המרכז יכלול 2 קומות מסחר, שרותי רפואה וקומות משרדים ועתיד לשרת את תושבי השכונה במתן שירותים מגוונים.
DJI_0289
בימים אלו מקימה עיריית קריית ביאליק פארק מרכזי בשכונת נאות אפק על שם השחקן, הבמאי, המפיק והתסריטאי המנוח יהודה ברקן ז”ל . הפארק המשתרע על 12.5 דונם  יכלול טיילת מרשימה לכל אורכו, אזור משחקים , מתקני שעשועים, אזור המיועד למנוחה ומרגוע ופינות נוי.
בחודשים הקרובים עתידות להסתיים העבודות להקמתו של מחלף נוסף המתחבר לכביש 22, מחלף ח”ן, אשר יחבר את שכונת נאות אפק לכביש עוקף קריות. המחלף יחבר גם את השכונה לפארק התעשייה והמסחר קריית ביאליק.
ראש העיר, אלי דוקורסקי:” אני שמח בהצלחת שיווקי הקרקעות בשכונה החדשה. בטוחני כי רכישת דירה בנאות אפק הינה מניה מובטחת, כאשר התושבים החדשים יקבלו בעתיד את כל השירותים הנחוצים להם מבלי לצאת משכונתם”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה