קריית ביאליק-נחנך מבנה חדש לאגף הרווחה והשירותים החברתיים.

קריית ביאליק-נחנך מבנה חדש לאגף הרווחה והשירותים החברתיים.

 

במשך שנים רבות המחלקות לשירותים החברתיים ברחבי הארץ היוו את החצר האחורית של השירותים העירוניים. הן מוקמו במבנים שאינם מזמינים לקבל מענה הולם ואינם מתאימים להעניקו.

לעיתים הם אף לא היו נגישים לבעלי צרכים מיוחדים.

בקריית ביאליק בחר ראש העיר אלי דוקורסקי להשקיע ולשדרג את האגף. לצורך כך השקיע מאמצים רבים בכדי לקדם את הקמתו של מבנה חדש לאגף המותאם לצורכי אוכלוסיית העיר באופן מכבד ומעשיר. המבנה שהוקם עוצב ותוכנן בקפידה תוך תשומת לב לאופי העבודה, לצורכי הלקוחות והעובדים. אם בעבר העובדים הסוציאליים חלקו חדר משותף, הדבר שמנע פרטיות הלקוחות, במבנה החדש כל עובד סוציאלי זכה לקבל חדר משלו בכדי לאפשר שמירה על סודיות ופרטיות מטופלי הלשכה.

המבנה החדש מתהדר במספר חדרי ישיבות בהתאם לאופי המפגש, נגיש לחלוטין לבעלי צרכים מיוחדים ומאפשר סביבת עבודה מכבדת ומזמינה הן במישור העבודה הפרטנית והן בהנחיית קבוצות וקיום פרויקטים קהילתיים.

ראש העיר אלי דוקורסקי ציין בדברי ברכתו כי עיריית קריית ביאליק בחרה להעמיד בדמות מבנה זה מקום מכבד ואיכותי המשרת את צורכי התושב ומאפשר מענה מקצועי, יעיל והולם.

דוקורסקי הודה למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים על הסיוע במימון הקמת האגף החדש וכן למנכ”ל העירייה ליאור טרגן, למנהל האגף לשירותים חברתיים, עומר בן ארצי ולכל העובדים שתרמו מזמנם ומרצם בכדי לעמוד בלוח הזמנים הצפוף בכדי לסיים את הפרויקט.

מנכ”ל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים אביגדור קפלן בירך את העובדים הסוציאליים של האגף שהתחדשו במבנה המודרני, המצויד בכל אמצעי הבטיחות בכדי לשמור על שלומם. 

IMG-20200212-WA0019

בתמונה:
מנכ”ל משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים אביגדור קפלן , ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי ומשנה לראש העיר דר’ שורץ – סבירסקי גוזרים את הסרט

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה