קריית ביאליק עם הפנים לעתיד: קורס פסיכומטרי ב-500 ₪ בלבד לתושבי קריית ביאליק

קריית ביאליק עם הפנים לעתיד: קורס פסיכומטרי ב-500 ₪ בלבד לתושבי קריית ביאליק

ראש העיר אלי דוקורסקי: ” במקרים רבים טיב ההשכלה קובע את כושר השתכרות בעתיד, את גיוון אפשרויות הפרנסה וקריירה.  בכוונתנו לתת הזדמנות שווה לכל בני ובנות העיר ולאפשר להם קורס הכנה לפסיכומטרי במחיר סמלי בכדי לפתוח בפניהם את שערי האקדמיה”.

עיריית קריית ביאליק תצא בימים הקרובים בפרסום נרחב של מיזם חברתי המציע קורס הכנה לפסיכומטרי לתושבי העיר במחיר סמלי של 500 ₪. בימינו תעודת בגרות שפעם היתה תנאי סף לקבלה למקום העבודה כבר אינה מספקת.
רף הדרישות במקומות העבודה הרבים עלה ומצריך תואר ראשון לפחות. בכדי להתקבל ללימודים הגבוהים נדרשים המועמדים לעמוד מבחן פסיכומטרי, מבחן ייחודי שבודק את הכישורים והמיומנויות הלימודיות של המועמד.

בכדי לאפשר שוויון הזדמנויות ולתת הזדמנות להשתתף בקורס ההכנה גם לאלו שידם אינה משגת, החליטה עיריית קריית ביאליק לקיים קורסי פסיכומטרי בעלות סמלית בלבד למשתתפים ולסבסד את עלותו האמיתית של הקורס.
לצורך הפעלת המיזם חברו עיריית קריית ביאליק  ומפעל הפיס יחדיו
קורס פסיכו ב500 ש״ח ביאליק5

הקורס הקרוב יפתח ב 23 לספטמבר וישתתפו בו 30 תלמידים. עקב מגבלות הקורונה הקורס יועבר בזום בשידור ישיר, כאשר התלמידים צופים במורה הנמצא מול הלוח כאילו היו נמצאים מולו בכיתה האמתית.
משתתפי הקורס יוכלו לצפות גם בשיעורים מוקלטים במידה ויעדרו מהשיעור או ירצו לחזור על ההסבר. במהלך הקורס יתקיימו 5 מבחני סימולציה ו- 3 שבועות של מרתון לחיזוק ותרגול החומר הנלמד לקראת מועד מבחן הפסיכומטרי.

בנוסף לכך תעמוד לרשות המשתתפים אפליקציה לתרגול עצמי. הקורס יימשך כ- 3 חודשים עד מועד המבחן הפסיכומטרי הקרוב שיתקיים בדצמבר.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: ” במקרים רבים טיב ההשכלה קובע את כושר השתכרות בעתיד, את גיוון אפשרויות הפרנסה וקריירה.  בכוונתנו לתת הזדמנות שווה לכל בני ובנות העיר ולאפשר להם קורס הכנה לפסיכומטרי במחיר סמלי בכדי לפתוח בפניהם את שערי האקדמיה. אני מודה לחבר מועצת העיר יעקב בוחבוט שהציע את המיזם שאנו כעת מוציאים אל הפועל”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה