קריית החינוך אורט ביאליק נבחרה כבי”ס המצטיין של רשת אורט ישראל

קריית החינוך אורט ביאליק נבחרה כבי”ס המצטיין של רשת אורט ישראל

קריית החינוך אורט קריית ביאליק נבחרה כבית הספר המצטיין של רשת אורט ישראל
ועדת הפרס של רשת אורט בחרה בקריית החינוך אורט קריית ביאליק ומנהלה רמי פורת כמצטייני הרשת.
זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של רשת אורט ישראל שמנהל בית הספר זוכה פעמיים בפרס יוקרתי זה. בפעם הראשונה הפרס ניתן בשנת 2013.
פרס החינוך על שם אברט הוענק למנהל בית הספר במעמד מנכ”ל רשת אורט צבי פלג וראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי בטקס חגיגי של הנהלות בתי הספר והמכללות של הרשת אשר התקיים באוניברסיטת תל אביב .

בית הספר זכה בפרס היוקרתי הודות חתירה בלתי פוסקת לחדשנות ומצוינות הבאות לידי ביטוי בהישגי התלמידים,  במיזמים ותוכניות חדשניות, טיפוח תלמידים, בעלי צרכים מיוחדים בהשקעה ובמסירות ראויים להערכה.
ועדת הפרס ציינה את תרומתו של מנהל בית הספר רמי פורת בהובלת תהליכים פדגוגים חדשניים המשלבים חשיבה “מחוץ לקופסה” לצד הנעה ללמידה בקרב התלמידים תוך יצירת סביבות לימודיות ייחודיות  התורמות  להישגים מרשימים של בית הספר.  בנוסף פרס המצוינות, חטיבת הביניים אורט “דפנה” בניהולה של רעיה טובול זכתה בפרס בית הספר הנאה של הרשת.
IMG-20190825-WA0013

ראש העיר אלי דוקורסקי : ” תחושת גאווה גדולה ליוותה אותי בטקס חלוקת פרסי החינוך של רשת “אורט” ישראל. ברכותיי לקריית החינוך “אורט” על הישגיה וערכיה ועל הכבוד שהיא מנחילה למערכת החינוך של קריית ביאליק.

בתמונות: מנהל קריית החינוך רמי פורת מקבל את הפרס מידי ראש העיר אלי דוקורסקי ומנהל רשת אורט ישראל צבי פלג
מנהלת חט”ב אורט דפנה רעיה טובות מקבלת את הפרס “בית הספר הנאה של הרשת”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה