קרית אתא דורגה במקום הראשון בקריות ובחיפה בשיעור הזכאות לבגרות לשנת תשע”ט

קרית אתא דורגה במקום הראשון בקריות ובחיפה בשיעור הזכאות לבגרות לשנת תשע”ט

 

ע”פ התמונה החינוכית שפרסם משרד החינוך קרית אתא רשמה עלייה של 2% משנה שעברה ומובילה גם במדדים הארציים עם 88.6% זכאים לבגרות

גם השנה רשמה קרית אתא הישג מדהים למערכת החינוך: ע”פ נתוני משרד החינוך שפורסמו הבוקר, קרית אתא מובילה בשיעור הזכאות לבגרות לשנת תשע”ט מבין ערי הקריות וחיפה. 

הממוצע היישובי של שיעור הזכאים לבגרות מהלומדים ברשות (ללא החינוך המיוחד)  עומד על 88.6% הגבוה משמעותית מהממוצע הארצי (69.7%) ומשאר ערי הקריות וחיפה.  חשוב לציין כי נתונים אלה מרשימים במיוחד לאור העובדה כי בקרית אתא 10% מאוכלוסייה הם חרדים אשר אינם ניגשים לבגרות כלל.

הנתונים פורסמו באתר של משרד החינוך “שקיפות לחינוך” הכולל את נתוני “התמונה החינוכית” של כל הרשויות המקומיות ושל כל בתי הספר העל יסודיים. נתוני בתי הספר מופיעים על פי עשירון טיפוח וכן בהשוואה לתמונה הארצית ולבתי הספר הדומים להם.
1200px-Matriculation_geography_test

עיריית קרית אתא שמה את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות ומקדישה לנושא זה כמחצית מתקציבה. משאבים רבים מושקעים מדי שנה  במערכת החינוך וביניהם בניית בתי ספר חדשים, ציודם, מחשוב, מעבדות, אולמות ספורט ותוכניות לימוד מתקדמות ואיכותיות.
דגש רב הושם בנושא הנדסת האנוש, מתוך מחשבה לאפשר לתלמידים סביבת לימודים נעימה ונוחה, במטרה לעודד הישגים לימודיים ומצוינות.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים בהטמעת תכניות לימוד ייחודיות, לצד תכניות העשרה ופיתוח פיזי של מוסדות החינוך. בקרית אתא קיימת קהילה חינוכית הרואה במשותף את צרכי התלמידים, ההורים והמורים ואשר הפכה את מערכת החינוך בעיר למקור גאווה. מדד התמונה החינוכית מהווה עבורנו כלי עבודה להמשך קידומה של מערכת החינוך העירונית ולהעצמתם של ילדי העיר “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה