קרית אתא ירוקה!  נמשכת פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה בקרית אתא

קרית אתא ירוקה! נמשכת פעילות אכיפה מניעה והסברה בנושא הקורונה בקרית אתא

 

לאור הירידה בתחלואה בעיר, הוגדרה קרית אתא כעיר ירוקה אולם פעילות ההסברה, האכיפה והמניעה נמשכת במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה ולהוריד את מספר הנדבקים בעיר. 

במסגרת הפעילות נמשך שיתוף הפעולה ההדוק עם פיקוד העורף ומתנדבים של מרכז הצעירים בקרית אתא בהפעלת יחידות סיור הפועלות במקומות מרכזיים, בגני המשחקים ובבתי עסק בעיר.
במסגרת הפעילות מוודאים צוותי הפיקוח השיטור והסיירות את השמירה על ההנחיות ומחלקים חומרי הסברה במטרה להעלות את המודעות ולעצור את שרשרת ההדבקה בעיר.
קורונה 4

לדברי ראש העיר, יעקב פרץ:” הירידה המשמעותית בנתוני התחלואה בעיר הושגה בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן מצד התושבים, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות והודות לפעילות העירייה בשיתוף עם פיקוד העורף, משטרת ישראל וכוחות הביטחון אשר עסקו באכיפה, הסברה ומניעת התפשטות הנגיף.
הירידה בנתוני התחלואה בעיר מאוד מעודדת, אך יחד עם זאת יש לזכור כי היא שברירית מאוד.

פתיחת הסגר וגני הילדים, יחד עם ההקלות הנוספות שממשלת ישראל מתכוונת להחליט עליהן במהלך הימים הקרובים, מביאים לעליה בכמות האינטראקציות בין אזרחים.
על כן אנו חייבים להמשיך ולהקפיד על קיום ההנחיות: עטיית מסיכה, שמירת מרחק, מניעת התקהלות והיגיינה אישית, כתנאי למניעת התפשטות הנגיף.
את המגמה החיובית ואת הירידה בתחלואה אנו חייבים להמשיך וכל עוד נפעל בהתאם להנחיות ונהייה נכונים לשמור על בריאותנו ובריאות היקרים לנו- ננצח.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה