קרית אתא-סדרת אירועי קיץ לילדים, לבני נוער ולכל המשפחה

קרית אתא-סדרת אירועי קיץ לילדים, לבני נוער ולכל המשפחה

קיץ חם בקרית אתא

סדרת אירועי קיץ לילדים, לבני נוער ולכל המשפחה

כמידי שנה, מקיימת עיריית קרית אתא אירועי תרבות ופנאי במהלך חופשת הקיץ במטרה לתת מענה איכותי וזול לתושבי העיר.

במסגרת תוכנית “קיץ חם” יתקיימו שלל אירועים בחודשי יולי אוגוסט , במהלך חופשת הקיץ.

מחלקת הנוער העירונית מקיימת שלל פעילויות לבני הנוער הכוללות הופעות של נוי פדלון, מושיקו מור וסדנת אומן עם השחקן ישראל אטיאס. בנוסף יתקיימו מסיבות בריכה, מפגשים וסדנאות, מתחמי פעילות ועוד. כל אירועי הנוער תוכננו ע”י נציגי הנוער ע”פ בקשתם והם אלה שבחרו את האומנים והפעילויות, בהתאם להעדפותיהם.

קיץ חם בקריית אתא,ארכיון

קיץ חם בקריית אתא,ארכיון

במקביל תתקיים במהלך חודש אוגוסט תוכנית ספורט קייצית לכל המשפחה שתכלול שיעורי ספורט ואורח חיים בריא : קבוצות הליכה וריצה, פילאטיס, TRX, ריקודי עם, זומבה, ספורט לקטנטנים, טורנירים כדורסל וכדורגל ועוד.

כמידי שנה יתקיימו במהלך חודש אוגוסט אירועי קיץ חם לכל המשפחה במתחם ביה”ס שפרינצק ואירוע סוף הקיץ בפארק הספורט שיכללו הפנינג ענק עם מתנפחים, מתקנים אתגריים, סדנאות יצירה והפעלות. כל האירועים פתוחים לקהל הרחב ללא עלות.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” סדרת אירועי הקיץ נועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי, מבלי לצאת מהעיר וללא עלות כספית. לא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה  הוצאה כספית של מאות שקלים לבילוי משפחתי בחופשת הקיץ ואירועי הקיץ הינם חלק מאסטרטגיה עירונית חברתית שנועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי, מבלי לצאת מהעיר וללא עלות כספית. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה