קרית אתא -ע”פ נתוני המשטרה חלה ירידה של 50% במספר העבירות בעיר

קרית אתא -ע”פ נתוני המשטרה חלה ירידה של 50% במספר העבירות בעיר

ועדת אכיפה בקרית אתא 

ע”פ נתוני המשטרה חלה ירידה של 50% במספר העבירות בעיר 

בשבוע שעבר התכנסה ועדת האכיפה העירונית במסגרת תכנית “עיר ללא אלימות” . הועדה כללה את נציגי העירייה ומנהלי המחלקות ביניהם יהודית מלכא מנהלת יחידת האכיפה בעיר, יו”ר הועדה עו”ד אלי ניר, נציגי המשטרה, ביניהם מפקד נקודת השיטור פקד ליאור חן, נציגי הפיקוח העירוניים, נציגי החינוך הבלתי פורמלי- רשת המתנ”סים העירונית ומרכז הנוער והצעירים, נציגי סיירת ההורים ומנהלי החטיבות והתיכונים בעיר. 

במפגש נערכה סקירה של הפעילויות השונות בתחום האכיפה בדגש על מניעת אלימות וונדליזם,  הגברת האכיפה בכל העיר הכוללת התקנת מצלמות נוספות ומערכות כריזה בגנים הציבוריים, הוספת ניידות ופקחים, סיורים רגליים ועוד.

ע”פ נתוני המשטרה בסיכום השנה חולפת חלה ירידה משמעותית של 50% במספר עבירות הונדליזם בעיר. במהלך חופשת הקיץ תוגברה פעילות האכיפה בנושא ובשנתיים האחרונות נרשמה ירידה משמעותית בתלונות התושבים על ונדליזם ורעש במיוחד בקרבת גנים ציבוריים. בנוסף, ע”פ נתוני המשטרה חלה ירידה של 17% בעבירות הרכוש וירידה של 24% בעבירות של התפרצות.

????????????????????????????????????

 

בשנת הלימודים החדשה יושם דגש על נושא הרכיבה על אופניים חשמליים תוך שימת דגש על הסברה בבתי הספר, איסור הגעה לבתי הספר עם האופניים ותהליך חינוכי שיתופי עם ההורים. 

 פקד ליאור חן מפקד נקודת השיטור בעיר:” מרגע שהחל לפעול בעיר מודל השיטור העירוני הוא הפך במהרה למודל ארצי גם לרשויות אחרות הודות לשיתוף פעולה מלא עם הרשות המאפשר לנו לתת להיות מעורבים בקהילה, לתת מענה מיידי ולהגיב לאירועים שונים בעיר. “

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה