שבוע הספר בקריית אתא

שבוע הספר בקרית אתא

האירוע יציע דוכנים של מאות סופרים לצד מופעים, הרצאות, הפעלות  ומתחמים מיוחדים לכל המשפחה

אירועי שבוע הספר העברי בקרית אתא יפתחו בשבוע הבא לקהל הרחב ויתקיימו בין התאריכים 10-14.6 בין השעות 17:00-21:00 ברחבת הספרייה העירונית.

במהלך אירועי שבוע הספר יוצעו דוכנים של מאות סופרים, אלפי כותרים ועשרות הוצאות ספרים, לצד מגוון פעילויות המותאמות לכל המשפחה. אירועי שבוע הספר יערכו 5 ימים ברציפות ויהיו פתוחים לקהל הרחב.

השנה, הפעילויות בשבוע הספר מותאמות למגוון גילאים: הילדים ייהנו משלל הצגות לילדים וכן ממפגש סופר עם ינץ לוי, מחבר סדרת הספרים רבת המכר ‘הרפתקאות הדוד אריה’. במהלך כל יום, ישתתפו הילדים בסדנאות יצירה מגוונות, ובחידון, בנושא ספרים. הקהילה הבוגרת תשתתף בהרצאות מרתקות בתחומי דעת שונים, כגון ישראל והעולם הערבי עם העיתונאי ערן זינגר, הרצאה על ש”י עגנון עם פרופ’ ניצה בן דב, ומפגשי סופרים עם מאיר שלו ועם ד”ר יעקב מעוז. בנוסף תגיע לספרייה הסופרת איריס אליה הכהן לחתום על ספרה החדש ‘גבר אישה ציפור’.

במקביל,  יתקיימו אירועים ייחודיים המשלבים מוסיקה וסיפורת: מפגש מוסיקלי עם יואב קוטנר, שיספר את סיפור חייו של אריק איינשטיין, גמר תחרות ‘מספרים עלייה’- סיפורים בנושא העלייה לארץ.

שבוע הספר - ארכיון

במהלך שבוע הספר ניתן ליהנות משני פרויקטים מסקרנים, המוצגים בספרייה: תערוכת קריקטורות של הקריקטוריסט שמואל כ”ץ על פועלו של מנחם בגין ומיזם ‘ספרים באפלה’ – החושף לאור ספרים קלאסיים לציבור הקוראים בדרך מפתיעה.

במקביל יערכו  מופעים והצגות ילדים, תחרות סיפורים קצרים, סדנאות יצירה מהספרים, חידונים ומפגשים והרצאות עם מיטב הסופרים ואנשי התקשורת ביניהם: מאיר שלו, ינץ לוי, יואב קוטנר, ערן זינגר ופרופ’ ניצה בן דב.

בשנה שעברה ביקרו באירועי שבוע הספר אלפי תושבים ונמכרו כ- 7000 ספרים המהווים שיא של מכירות ביחס לערים אחרות באזור.

מהספרייה העירונית בקרית אתא נמסר:” אירועי שבוע הספר בספרייה העירונית בקרית אתא מאופיינים במגוון רב של פעילויות תרבות, אשר מתאימים לכל רובדי האוכלוסייה, לכל גיל ולכל טעם. הצלחתם של אירועי שבוע הספר בשנים קודמות, מעידה כי תושבי העיר מעריכים יצירה ישראלית אמיתית.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה