שני מורים מהישיבה התיכונית זכו בתואר מורי המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך

שני מורים מהישיבה התיכונית זכו בתואר מורי המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך

 

כמידי שנה נערך טקס “מורי המאה” של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך ‬המעלה על נס את פועלם של 100 ‬מורי החינוך הממלכתי-דתי המצטיינים בהישגים פורצי דרך.  ‬

זוהי השנה השלישית ברציפות שמורים מהישיבה התיכונית זוכים בתואר זה על פועלם המבורך בשדה ההוראה והחינוך. 

המורים יוסי אוחנה ואביטל בוקובזה מהישיבה התיכונית זכו בתואר מורי המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך. שופטי התחרות ציינו כי בחירתם של אוחנה ובוקובזה הינה אות הוקרה על עבודתם המסורה הנעשית מתוך אמת פנימית ותחושת שליחות, תוך מתן יחס אישי וחם לכל תלמידה והנחלת ערכי הרוח היהודית.
מורי המאה- יוסי אוחנה

מורי המאה הינם מנהיגים חינוכיים, פורצי דרך בהובלת תכניות ערכיות, לימודיות, וחינוכיות הפועלים ללא לאות להטמעת יעדי החמ”ד וקידום מטרת העל “בית חינוך כמשפחה”. המורים הנבחרים מהווים את חוד החנית של מורי החמ”ד ומשמשים כדמות משמעותית ומודל לחיקוי לילדים, להורים ולאנשי הצוות.  

יוסי אוחנה משמש כמחנך בישיבה התיכונית מזה למעלה מ- 10 שנים ובנוסף משמש כרכז חינוך חברתי של השכבה. אביטל בוקובזה הגיעה לחטיבה לפני כשנתיים ומשמשת כמורה למתמטיקה וכרכזת פדגוגית. 

 לדברי מנהל הישיבה אלי ונחוצקר עבודתם החינוכית מאופיינת במקצועיות, במסירות ובחריצות.  לדבריו:” צוות הישיבה התיכונית ימשיך לשאוף להישגים בכל תחומי הדעת. בשמי‮, ‬בשם ראש העיר, ‬בשם התלמידים והוריהם ובשם תושבי העיר, ‬אנו מודים למורים הזוכים על פועלם המבורך למען התלמידים.” 

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה