תושבי קרית ביאליק משפיעים על מפת העסקים העירונית

תושבי קרית ביאליק משפיעים על מפת העסקים העירונית

 

עיריית קריית ביאליק יזמה סקר שיתוף תושבים בנוגע לעסקים הרצויים עבורם קרוב לבית

קריית ביאליק נמצאת בתנופת צמיחה המביאה עמה גידול באוכלוסייה. שכונות חדשות מוקמות , תושבים חדשים נכנסים לעיר וכך נוצר הצורך בהוספת מקומות עבודה ובאספקה של צרכי היומיום של התושבים. עיריית קרית ביאליק נערכת לספק את השירותים בכל תחומי החיים ובין השאר בכוונתה לשדרג את המרכזים המסחריים הקיימים ולהקים חדשים.  

בכדי להיערך למתן שירותים לפי צרכי התושבים  יוצאת עיריית קריית ביאליק בקמפיין שיתוף ציבור בנוגע לעסקים הרצויים לתושבים קרוב לביתם. הקמפיין בא לסייע לבנות את מפת העסקים העירונית.

המפה תאפשר לתושבים לקבל מידע מקיף בנוגע לעסקים ושירותים הנמצאים בקרבת ביתם מחד ותיתן מענה ליזמים המעוניינים להקים עסקים חדשים  בעיר כדי לבחור את המיקום הנכון לעסק מאידך. המפה תתרום להתפתחות הכלכלה המקומית ותסייע בצריכת השירותים.
קריית_ביאליק

בימים הקרובים יעלה לאוויר הסקר הדיגיטלי החדשני “בקרוב אצלנו בקרית ביאליק”, אשר יבחן את רצונות התושבים בנוגע לסוג העסקים שהם מעוניינים לקבל בקרבת מגוריהם.  תושבי העיר מוזמנים לציין אילו סוגי עסקים הם מעוניינים שיפעלו במרכזים המסחריים שבהם הם מבצעים את הקניות ואילו נותני שרות חסרים להם בקרב מקום מגוריהם. כך הסקר יסייע לעירייה ללמוד על רצונותיהם של התושבים בנוגע לתמהיל העסקים בעיר.

המידע שייאסף, ינותח ויוצג כמפת ביקושים, שתשמש את ועדת העסקים העירונית כאמצעי להצגת הביקושים המקומיים בפני יזמים, בעלי נכסים ובעלי עניין נוספים. בעלי העסקים שעסקיהם כבר פועלים בקריית ביאליק יוכלו להיעזר במידע כבסיס לפיתוח העסקים שלהם.

ראש העיר אלי דוקורסקי: ” עסקים בקריית ביאליק הם מנוע צמיחה והבטחת חוסנה הכלכלי של העיר. הפרויקט “בקרוב אצלנו” הוא חלק מפעילות ועדת העסקים העירונית הפועלת לפיתוח הכלכלה המקומית ולשיפור השירותים לתושבים ולבעלי העסקים בקרית ביאליק. שביעות רצונם של התושבים מהנוחות של הקנייה קרוב לבית, מהזמינות של מוצרים ושירותים ללא צורך בנסיעות ארוכות הינה מרכיב משמעותי בקביעת איכות החיים. אני מאמין כי קהילה מקומית המשלבת עסקים ותושבים היא בסיס לקהילה איכותית ומחוברת.  אני מזמין את התושבים להשתתף בסקר שיפורסם בימים הקרובים ולהשפיע על מפת העסיקם העירונית”.  

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה