איך בונים בית ספר בשבעה חודשים?

איך בונים בית ספר בשבעה חודשים?

לאחר 7 חודשי הקמה בלבד: נפתח בית הספר “נבון” בקריית מוצקין – בית ספר לאומניות ושפות   

טקס הפתיחה של בית הספר היסודי ממלכתי “נבון” בקריית מוצקין, התקיים (יום ה’) ברחבת בית הספר בנוכחות מירי שפיר נבון (אלמנתו של יצחק נבון ז”ל, השחקנית רובי פורת-שובל (בוסתן ספרדי), התלמידים וההורים, חברי מועצת העיר ונבחרי ציבור.

בית הספר הוקם בזמן שיא של 7 חודשים בלבד, לאחר הבטחתו של ראש העיר חיים צורי כי המבנה יהיה מוכן לפתיחת שנת הלימודים תשע”ח. מדובר בבית ספר צומח לאומניות ולשפות, כולל העשרה בתיאטרון ובמחול. בית הספר יכיל בשלב זה 3 כיתות א’, כיתת ב’ אחת וכיתה ג’ אחת.

מועצת העיר אישרה ביום 1.3.17 את הצעתו של צורי לקרוא את שם בית הספר ע”ש יצחק נבון, נשיאה החמישי של מדינת ישראל.
קביעת מזוזה

צורי אמר בטקס: “כפי שאמר יצחק נבון, חינוך טוב הוא התנאי לקיומנו. אני לא רגשן גדול, אבל היום אני מתרגש. לפתוח בית ספר זה יום חג. הילדים צריכים לצאת עם כלים לעולם האמיתי ולכן היה חשוב לי שילמדו כאן שפות. לא רק לדינו, אלא אנגלית, ערבית ואח”כ גם סינית”.

צורי הודה לכל העוסקים במלאכה ואף העניק תעודות הוקרה לפועלים, למנהלי העבודה, לאדריכלים ולמהנדסים שהשתתפו בהקמת בית הספר.

מנהלת בית הספר אתי אפריאט אמרה בטקס: “בית הספר ברוח חזונו ומורשתו המפוארת של יצחק נבון חורת על דגלו לחנך לערכים, לטפח, להשקיע ולהאמין באוצר היקר לנו מכל – הילדים, ולמצות את כל הפוטנציאל הגלום בהם ואף למעלה מכך. כמנהלת אני רואה בעבודה החינוכית שליחות ומאמינה כי כל אחד מאיתנו הינו יחיד ומיוחד. אני מאמינה במשפט: ‘רואים את כולם ולא מוותרים על אף תלמיד’.

במהלך האירוע הוקרנה ברכה מצולמת של שר החינוך נפתלי בנט לתושבי קריית מוצקין.

יפית ניסן-מרום, מנהלת העמותה להנצחת יצחק נבון: “אנו מודים לראש העיר חיים צורי ולצוות העירייה על אירוע מרגש, מכובד ומאורגן לתפארת. ראויים להערכה המאמצים הבלתי נדלים לפתוח את בית הספר במועד למרות לוחות הזמנים הבלתי אפשריים כמעט שהיו לפרויקט זה. אנו מקווים כי בית הספר יגדל את הדורות הבאים על ערכיו ומשנתו המלכדת של יצחק נבון”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה