אלי דוקורסקי אירח את יו”ר ועדת תכנון ובניה של מחוז חיפה, איתמר בן דוד

אלי דוקורסקי אירח את יו”ר ועדת תכנון ובניה של מחוז חיפה, איתמר בן דוד

יו”ר הועדה המחוזית לתכנון ובניה של מחוז חיפה, איתמר בן דוד, ביקר אמש, יום ראשון, בקריית ביאליק בכדי להתרשם מקרוב מהיקפי הבניה וכיווני ההתפתחות של העיר.

ראש העיר, אלי דוקורסקי שאירח את בן דוד בלשכתו, הציג בפניו את השכונות החדשות העתידות לקום בקריית ביאליק תוך ציון ייחודם וסטטוס אישורם במוסדות התכנון השונות.

את הדגש המיוחד הסב דוקורסקי לנושא ההתחדשות העירונית שתופס תאוצה בשנים האחרונות, במיוחד במרכז העיר והציג את הסוגיות והמחסומים המונעים את האצת תוכניות ההתחדשות בשכונות קצה של העיר.

בן דוד הצטרף לראש העיר בסיור בקריית ביאליק וראה הן את שכונת ביאליק דרום הוותיקה, הן את השכונה החדשה ביותר, גבעת הרקפות והן השכונה הנמצאת בהקמה, נאות אפק.

דוקורסקי הזמין את בן דוד לבקר בבית הספר הירוק “רקפות”, היות והנושא של בניה ירוקה קרוב ללבו. בתפקידו הקודם שימש בן דוד כמנהל תחום תכנון בחברה להגנת הטבע.

בן דוד ציין את התרשמותו הרבה מקצב ההתפתחות העירוני ומאיכות הצוות המקצועי המנהל את תחום ההנדסה בקריית ביאליק והודה לראש היער על שיתוף הפעולה הפורה.

דוקורסקי הדגיש כי הוא רואה בבן דוד שותף מלא להתפתחות האורבנית ושמח על כך שנושאי הבניה הירוקה, שמירה על איכות הסביבה, ריאות ירוקות ופארקים עירוניים קרובים לליבם.

 זזז

בתמונה: ראש העיר, אלי דוקורסקי, סגן ראש העיר ויו”ר ועדה מקומית לתכנון הבניה קריות עם יו”ר ועדת תכנון מחוזית חיפה, איתמר בן דוד בביקור בבית הספר רקפות בקריית ביאליק

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה