אצטדיון כדורגל ומגרש אימונים יוקמו בקריית ביאליק

אצטדיון כדורגל ומגרש אימונים יוקמו בקריית ביאליק

עיריית קריית ביאליק באמצעות החברה הכלכלית מקדמת את הקמתו של אצטדיון כדורגל שעשוי להכיל כ – 5000 מושבים ומגרש אימונים בשכונת אפקה (נאות אפק) המוקמת בימים אלו.

בשלב הראשון יוקם מגרש אימונים אשר ישמש את האקדמיה לכדורגל ואת מחלקת הנוער והבוגרים של מכבי צור שלום.
בסמוך למגרש יוקמו משרדי מחלקת הנוער והילדים, חדרי שופטים ומלתחות לקבוצת הבית והאורחים ומחסן ציוד גדול. המגרש יכוסה בדשא סינתטי איכותי לפי תקני פיפ”א ויוקם יציע המונה כ-350 מושבים.

בהמשך תורחב הבניה ויוקם האצטדיון אשר בשלביו הראשונים יאכלס כ-2100 צופים ובהמשך קיימת אפשרות להרחיבו עד 5000 מושבים.
איצטדיון כדורגל

החלל מתחת לטריבונות ישמש לשטחי מסחר ב-3 מפלסים אשר יאפשרו הרחבת אזורי מסחר בשכונה החדשה. דגש מיוחד יושם על תאורת האצטדיון ומגרש האימונים בכדי לאפשר אימונים ומשחקים בשעות הערב. יוקמו 4 עמודי תאורה על מנת לאפשר צילום ושידור טלוויזיוני.
האצטדיון יונגש לבעלי צרכים מיוחדים ותיבנה מעלית לאזור המכובדים. טריבונת המכובדים תהיה מקורה

ריכוז מבני ציבור, חינוך וספורט בסמיכות זה לזה, בא ליישם את הרעיון בו גם החינוך הפורמלי, הבלתי פורמלי וגם הפעילויות לשעות הפנאי והספורט ניתנים באותו המקום וההורים לא צריכים להתרוצץ כדי להסיע את ילדיהם ברחבי העיר.

התוכנית אושרה למתן תוקף ובמהלך ינואר יתפרסם המכרז לביצוע העבודות של שלב א’ על מנת לבחור את הקבלן הזוכה ולהתחיל בעבודות. הקמת מגרש האימונים אמורה להסתיים תוך שנה מרגע תחילת העבודות בשטח.

את האצטדיון תכנן האדריכל דני קידר מחברת א.ב. מתכננים, אשר בעברו כבר בנה מס’ אצטדיונים , אחד מהם בעכו.

ראש העיר, אלי דוקורסקי:” מחמם את הלב לראות את העגורנים הרבים העובדים במרץ על הקמת שכונת מגורים חדשה, שכונת “אפקה” (נאות אפק). העירייה מקדמת את הקמת מבני הציבור, חינוך והספורט על מנת לאפשר לתושבים החדשים לקבל את כל השירותים בשכונה עצמה, קרוב לביתם החדש”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה