אתר עירוני חדש לקריית אתא

אתר עירוני חדש לקריית אתא

2016-11-22-17-43-09

עיריית קריית אתא השיקה אתר עירוני לטובת תושבי העיר שבו יוכלו לקבל את שירותי הרשות,להתעדכן מקרוב אחר הנעשה .

עיריית קרית אתא השיקה אתר אינטרנט חדש, המעניק שירותים חדשניים למגוון רחב של גולשים, תושבי העיר ומבקרים.

אתר האינטרנט החדש שם דגש על חווית המשתמש לצד המחשבה על רווחת הציבור והמשתמשים והוקדשה תשומת לב מיוחדת לשיפור ולהנגשת האתר במלואו כך שיהיה מותאם לאוכלוסיית המשתמשים המגוונת של העיר ולבעלי מוגבלויות ויקל על חיפוש והתמצאות במידע הרב והשירותים שמוצעים.

האתר, ידידותי, נוח לשימוש וממוקד, מרכז בתוכו את כל עולמות התוכן שיש לעיר להציע ומאפשר קבלת מידע בנושאים עירוניים שונים. השירות המקוון החדש מאפשר לתושבים קבלת טפסים ,ביצוע תשלומים דרך האתר ומעקב אחר החשבונות בתיק התושב האישי ללא צורך להגיע פיזית לעיריה. כמו כן, האתר מספק מידע על שירותים עירוניים במהירות ובקלות, מציג את הדו”חות והפרוטוקולים ומאפשר דיווח למוקד העירוני, פנייה לאגפי ומחלקות העירייה ועוד, כולל עדכונים וחדשות המתעדכנים בזמן אמת 24 שעות ביממה. במסגרת בניית האתר החדש, נעשתה עבודת תוכן מקיפה במטרה לקדם את השקיפות ולהנגיש את המידע והשירותים, כך שכל גולש יוכל למצוא את מבוקשו בקלות.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: “האתר העירוני החדש, נבנה מתוך חזון השירות לתושב, הדוגל במתן שירות זמין, מקצועי ואיכותי לתושבי העיר בכל תחומי החיים. אני מקווה כי תושבי העיר ישתמשו ביעילות באתר המתחדש המבטא את תנופת העשייה והפיתוח בעיר.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה