ביאליק- תעודת הוקרה לתושבי העיר שהצילו חיי קשישה בת 95

ראש העיר, אלי דוקורסקי, העניק תעודת הוקרה לתושבי העיר שהצילו חיי קשישה בת 95

תושבת העיר, עופרה כהן, שעברה בשדרות בן גוריון שמה לב לעובדת זרה שמתנהגת בברוטליות לקשישה היושבת בכיסא גלגלים. היא פנתה לידידה, שמעון בן דוד, שלא נשאר אדיש ויצא למקום לראות במו עיניו. שמעון ראה כי אכן העובדת הזרה טלטלה את הקשישה והתנהגה בצורה אכזרית. שמעון החליט לפנות למשטרה, אך בשל האירוע הענק שהתקיים באזור הקריות באותה העת “ג’ירו איטליה”, השוטרים לא הגיעו. בעקבות כך, החליט בן דוד לפנות לראש העיר, אלי דוקורסקי, למרות שהיה מדובר ביום שבת. דוקרוסקי לא היסס ופנה לשיטור העירוני ולאגף לשירותים חברתיים שניסו לאתר את שמה של הקשישה. 

ביום למחרת בן דוד לא וויתר וחזר למקום בו ראה את המטפלת והקשישה והצליח לאתר את מקום מגוריה ואת בתה. במקביל ראש העיר, אלי דוקורסקי, עקב אחרי העניין ודאג שהשיטור העירוני לא ירפה. בסופו של דבר הותקנו מצלמות בביתה של הקשישה והמשטרה גבתה עדויות המצביעות על התעללות קשה שהאישה עברה. העובדת הזרה נעצרה והוגש נגדה כתב אישום חמור על התעללות ופגיעה בחסר ישע.
דוק תרומה

ראש העיר, אלי דוקורסקי החליט להעניק תעודות הוקרה לשני תושבי העיר שגילו אזרחות טובה: ” אנו חיים בעידן שהרבה פעמים מפנים את מבטנו הצידה במקרים כאלו.
אני גאה בשמעון בן דוד ועופרה כהן שגילו אזרחות טובה, אכפתיות יוצאת דופן וערנות.
בזכותם חייה של הקשישה בת ה-95 ניצלו.
רק בזכותם היא יצאה ממעגל האלימות שהייתה נתונה בו מבלי שיכלה לדבר ולהתלונן”.

בתמונה: ראש העיר, אלי דוקורסקי מעניק תעודת הוקרה לשמעון בן דוד

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה