במוצקין מציינים את יום הנקיון הבינלאומי לשנת 2020

במוצקין מציינים את יום הנקיון הבינלאומי לשנת 2020

מאת כתב המערכת
27.10.2020

יום הניקיון הלאומי נועד להעלות את מודעות הציבור לשמירה על הניקיון בשטחים הפתוחים והציבוריים ולהגנה על הסביבה.

יום זה מצוין אחת לשנה ביום שלישי האחרון של חודש אדר והוא מתקיים ביוזמת המשרד להגנת הסביבה ובשיתוף עיריית קריית מוצקין.
ביום הנקיון,  תלמידי בתי הספר וחניכי תנועות הנוער יוצאים לפעילויות ניקיון ברחבי הארץ ולומדים על חשיבות שמירת הניקיון ברשות הרבים.

הידעתם?
רמת הניקיון של המרחב הציבורי בישראל נמוכה יחסית למדינות המפותחות.
ניקיון במרחב הציבורי כולל את הרחוב מתחת לבית, הגן הציבורי, גן המשחקים, הפארקים, שולי הדרכים, כמו גם השטחים הטבעיים – היערות, שמורות הטבע, חופי הים וגדות הנחלים.

שימו לב!
כוס חד פעמית ששתיתם בה קפה, בדל סיגריה שעישנתם, מסטיק שלעסתם, אריזות של חטיפים שאכלתם – את כולם משליכים לתוך הפח ולא סביבו.
בילבורדים יום הניקיון-2

בכל יציאה לטיול, לחוף הים או לפיקניק אל תשכחו לקחת שקית לאיסוף אשפה. בתום הבילוי השאירו שטח נקי מפסולת. אם אין באתר פחים, קחו את שקית האשפה עד לפח הקרוב.
אל תהססו להעיר לשכנים ולחברים לא להשאיר זבל מאחור.

ראש העיר, חיים צורי: “האחריות לניקיון היא של כולנו ולא של מי שינקו אחרינו. כל שעלינו לעשות הוא פשוט לא ללכלך. כך גם נחסוך עלויות ומשאבים רבים שאפשר להפנות לרווחת הכול”.

כאמור בעיריית קריית מוצקין רואים חשיבות רבה לשמירה על איכות הסביבה ובמקביל ליוזמת המשרד להגנת הסביבה וברוח הדברים יצאה אף העירייה בקמפיין שמירה על נקיון נוסף שנקרא: “היית זורק את זה בסלון שלך? אז אל תזרוק את זה ברחוב שלנו”. בשבוע הזה עלו כאמור שלטי חוצות הן של יום הנקיון הבינלאומי המשותף עם המשרד להגנת הסביבה והן של הרשות המקומית ברוח הדברים”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה