דוקורסקי בעקבות האונס באילת: ” רק נערה/אישה תחליט מה לעשות עם גופה”

דוקורסקי בעקבות האונס באילת: ” רק נערה/אישה תחליט מה לעשות עם גופה”

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי בפניה אישית לבני הנוער בעיר:
” רק נערה / אישה תחליט מה רצונה לעשות עם גופה, מן הראוי כי ננהג יחס של כבוד איש עם רעהו. גם יחסי מין צריכים לבוא ממקום של רגש וכבוד הדדי”

בעקבות מקרה אונס אכזרי אשר התרחש בבית מלון באילת בו לפי החדש נאנסה נערה בת – 16 על ידי כ- 30 גברים, פנה ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי במכתב אישי לכלל תלמידי ז’ עד י”ב בעיר:  “אני לא מפסיק לחשוב על הנערה בת ה- 16 שחוותה פיגוע אונס אכזרי בבית מלון באילת.
גברים מלאי רוע חיללו את גופה, זיהמו את נשמתה. הם נטלו את חירותה ואנסו אותה באכזריות אחד אחרי השני. צריך להיות אדם חלש, עלוב נפש וחסר ערכים כדי לנצל, לבזות ולהשפיל אדם אחר “.

אלי 27.7
“כיצד יתכן שבתוך כל החבורה המתבהמת הזאת לא היה אחד שיעצור וימנע את הפיגוע , אחד שידרוש את כבודה וימנע את אינוסה , מה התחולל במוחו של אנס, איך בן אנוש הופך למפלצת?”,  תהה דוקורסקי .

במכתבו התייחס דוקורסקי גם לאלו שמעיזים לשפוט את הנערה: ”  אני שומע גם קולות, בודדים אומנם, שטוענים כי הנערה הביאה את האונס על עצמה בכך ששתתה לשוכרה. בטרם נשפוט את הנערה בואו נחשוב לרגע שהנערה הזאת יכלה להיות הבת של כל אחד ואחת מאתנו. האחות שלנו, זה מצדיק את פיגוע האונס? לא!!! זה נורא !!!”

דוקורסקי קרא להעמיד לדין את המעורבים באונס האכזרי:
” אני נושא עיני אל מערכת המשפט שתמצה את הדין עם האנסים המנוולים” .

את המכתב סיכם ראש העיר בפניה נרגשת: ” אני פונה אליכם נערות ונערים, רק נערה / אישה תחליט מה רצונה לעשות עם גופה. מן הראוי כי ננהג יחס של כבוד איש עם רעהו. גם יחסי מין צריכים לבוא ממקום של רגש וכבוד הדדי “.

גם מערכת החינוך בקריית ביאליק התגייסה למחאה נגד אלימות ותקיפה מינית של נשים. תלמידי חט”ב דפנה יצאו במוצאי שבת להפגנה  הקוראת נגד אלימות מגדרית.
ההפגנה אורגנה על ידי תלמידת כיתה ח’ אליה אשכנזי ומועצת תלמידים.

היום (יום ראשון) בשעה 18:00 בצומת צבר תתקיים עצרת תמיכה נוספת אשר אורגנה על ידי חט”ע אורט קריית ביאליק.

מצ”ב מכתבו של ראש העיר אלי דוקורסקי לבני ובנות הנוער בקריית ביאליק

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה