דוקורסקי חתם על צו סגירה לחנות שווארמה בקריון

דוקורסקי חתם על צו סגירה לחנות שווארמה בקריון

עיריית קריית ביאליק הגישה כתב תביעה נגד “שווארמה טורקי”  אשר פועלת במתחם הקריון וביקשה צו סגירה מיידי.

בעקבות ממצאי ביקורות חוזרות של הוטרינר העירוני שהעלו כי במקום קיימים מפגעים בריאותיים כבדים ואי עמידה בדרישות תקנות בריאות הציבור, פנתה עיריית קריית ביאליק לבית המשפט לעניינים מקומיים קריות בבקשה לצו סגירה לבית העסק.

בכתב תביעה צוין כי לאור הליקויים המסכנים את בריאות הציבור לרבות בשר המצוי על הרצפה, בשר קפוא שהושם להפשרה על הרצפה ללא כל משטח מגן ולא במקרר הפשרה ייעודי, בשר שאין עליו כל תאריך, אי הפרדה בין בשר למזון אחר, הימצאות חומרי ניקוי פזורים באזור משטחי העבודה, ניקיון ירוד של בית העסק ובפרט משטחי העבודה והמקררים, הוחלט על הגשת התביעה. בבדיקות שערך הווטרינר העירוני התגלו שאריות מזון מיום קודם במטרה לעשות בהם שימוש חוזר. כמו כן, נמצאו הוכחות המעידות על הפשרה והקפאת בשר מחדש. בעבר הוזהר בעל העסק מספר פעמים בגין עבירות דומות, נערך לו שימוע ואף נסגר המקום בצו מנהלי למשך חודש ימים. לאור הליקויים התברואתיים הקשים אשר מהווים חשש לפגיעה ממשית בבריאות לקוחות בית העסק הגישה העירייה בקשה לצו סגירה מיידי.
eli_final

דוקורסקי מסר: ” ההחלטה לסגור עסק היא צעד קיצוני שאני ממעט לעשות בו שימוש, אך שמירה על בריאות הציבור גוברת על חופש העיסוק.  בגין ליקויים תברואתיים חמורים ואי עמידה בתנאי החוק, המחלקה המשפטית של העירייה הגישה בקשה לצו סגירה”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה