דוקורסקי נגד נפצים: “אני רואה בנפצים משחק באש שמסכן את כלל הציבור”

דוקורסקי נגד נפצים: “אני רואה בנפצים משחק באש שמסכן את כלל הציבור”

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי נפגש עם מפקד תחנת זבולון נצ”מ ניר יונה בכדי לדון בפעולות משותפות של משטרת ישראל ועיריית קריית ביאליק למניעת שימוש בנפצים, במיוחד בסמוך לחג פורים. הפעלת נפצים על ידי ילדים ובני נוער גורמת לבהלה והפרעה לציבור.

בפגישה סיכמו ראש העיר ומפקד התחנה על הפעולות בהן ינקטו למיגור התופעה המסוכנת. במסגרת מדיניות זו פשטה המשטרה לפני מספר ימים על חנות במרכז המסחרי סביניה ותפסה במקום זיקוקים ונפצים.

את המידע על שימוש וסחר בצעצועים מסוכנים העבירו למוקד העירוני תושבים אכפתיים. בחנות נתפסו עשרות חבילות של הנפצים. בעל העסק זומן לחקירה בתחנת משטרת זבולון וכעת החקירה נמשכת. במקביל יזומן בעל העסק לשימוע בעירייה על מנת להחליט האם להוציא לעסק צו סגירה מנהלי. בנוסף לאירוע תפיסת נפצים, קיבל המוקד העירוני תיעוד מצולם של בני הנוער המפעילים את הנפצים בפארק בעיר. התלמידים זוהו ובגמר הסגר יזומנו יחד עם הוריהם לוועדת משמעת עירונית.
20210119_135919

ראש העיר אלי דוקורסקי: “הנפצים הם משחק באש שמסכן את כלל הציבור. משטרת ישראל מתייחסת לשימוש בנפצים כשימוש באמצעי לחימה. לא נסבול את הבהלה וההפרעה לציבור שגורמים הנפצים. אני פונה לציבור לדווח על העסקים המוכרים את המשחק המסוכן ועל אלו שמפעילים אותו”.

בתמונה: ראש העיר אלי דוקורסקי עם מפקד תחנת זבולון נצ”מ ניר יונה

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה