דרישה לשנות את תוואי הדרך בצומת צבר

בעקבות תאונות הדרכים בצומת צבר דורש אלי דוקורסקי לבחון את הסדרי התנועה במקום.
מה לא נאמר על הצומת הכי מפורסמת באיזור וששינתה את פניה לא אחת הן בתוואי הדרך והן בשמותיה
חמיצר, אריאל שרון, העשור או בשמה המיתולוגי צומת צבר על שם סופר צבר שהיה אי שם בשנות השמונים.
הצומת שעברה מתיחות פנים ואף בלבלה לא אחת נהגים מנוסים גבתה עימה גם קורבנות בנפש.
ולראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי נמאס.
***

השבוע פנה ראש העיר למפקח על התעבורה במחוזות חיפה והצפון הראל דמתי,
וביקש לבחון מחדש את ההסדרים התחבורתיים בצומת צבר לאור העלייה המדאיגה של מספר תאונות דרכים בצומת צבר.
בעיקר הדגיש דוקורסקי את הסכנה להולכי רגל במקום.
***
דוקורסקי ציין במכתבו שעל פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,
מאז נפתח לתנועה כביש עוקף קריות (דרך מספר 22) מספר התאונות בצומת צבר עלה פי שלושה ויותר
בזמן שמספר תאונות הדרכים בדרך עכו ירד בכמעט 50%.
***
“רק לאחרונה נהרגה בצומת הולכת רגל, בעת שחצתה את הכביש במעבר חציה.
רכב שנסע מכיוון רחוב וייצמן בקריית מוצקין לכיוון שדרות בן גוריון בקריית ביאליק פגע בה”.
לאור גידול דרסטי של תאונות הדרכים בצומת צבר ומורכבות הצומת המסוכנת,
ביקש דוקורסקי לבדוק האם קיומן של מערכות רמזורים במרחק קרוב יחסית
הוא הגורם לבלבול בקרב הנהגים ודרש לבחון את הסדרי התחבורה הקיימים בצומת.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה