החלו העבודות שדרוג טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה)

החלו העבודות שדרוג טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה)

עיריית קריית ביאליק החלה בפרויקט עבודות שדרוג וסלילת טיילת שמעון פרס נחל הגדורה.

העבודות כוללות החלפת אספלט במצע בטון למניעת הסדקים.

לפני מספר שנים, כאשר הוקמו שלבי א’ ו – ב’ של הטיילת, הונח מצע אספלט. עם הזמן הופיעו הסדקים לאורך הטיילת, אותם העירייה תקנה על בסיס קבוע.   אך תיקוני אספלט נקודתיים שבוצעו לא פתרו את הבעיה והסדקים הופיעו שוב.  העירייה פנתה ליועץ קרקע שביצע קידוחים לאורך הטיילת ומיפה את המקומות בהם ישנה קרקע חרסית, אשר סופגת מים בימי החורף הגשומים ומתנפחת כתוצאה מכך. הדבר גורם  להיווצרות סדקים.  בעקבות התייעצות עם המומחים הוחלט בעירייה להחליף מצע של הטיילת במקומות שסומנו מאספלט לבטון, כאשר הבטון יונח במקטעים המאפשרים דרגות חופש להתפשטות בימי הקיץ החמים למניעת היווצרות הסדקים.
IMG-20220123-WA0058

בכדי שבמהלך העבודות תהיה פגיעה מינימלית באלפי הולכי רגל ורוכבי אופניים המשתמשים בטיילת לפעילות ספורטיבית מידי יום, העבודות מתקיימות במקטעים קטנים של 200 מטר. העבודות על כל מקטע יימשכו כשבועיים, כאשר כל הפרויקט יימשך כ – 4 חודשים.

העבודות מתקיימות במקטע בין רחוב האשל לבין כיכר רבין.

ראש העיר אלי דוקורסקי: ” מיד עם הקמתה טיילת שמעון פרס הפכה למוקד משיכה לאלפי תושבי העיר, לכן החלטנו להשקיע בשדרוג משמעותי ולא קוסמטי ולהחליף את מצע אספלט למצע בטון בכדי שפעם אחת ולתמיד לסיים אם תופעת הסדקים”.

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה