המרפאה המיתולוגית של מכבי בשדרות גושן נפתחה מחדש

המרפאה המיתולוגית של מכבי בשדרות גושן נפתחה מחדש

קופת החולים מכבי פתחה לאחרונה בשנית את הסניף הראשי בשדרות גושן שנתן מענה לעשרות אלפים פציינטים מרחבי הקריות. בקופה יופעלו רופאים מומחים במגוון רב של תחומים.
בשנתיים האחרונות הושקעו משאבים רבים על מנת לפתח את המרפאה הישנה ולפתוח במקום מרכז מומחים חדיש ובשבוע האחרון נחנך מחדש המכרז הרפואי בגושן.

 

סניף מכבי המחודש בשדרות גושן 3,קריית מוצקין.

סניף מכבי המחודש בשדרות גושן 3,קריית מוצקין.

שנתיים לאחר הקמת המרכז הרפואי מגה מוצקין בשדרות בן גוריון, מכבי ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות בעיר וכעת מרחיבה עוד יותר את השירותים עם פתיחתו המחודשת של המרכז בגושן, על מנת להרחיב עבור החברים את פריסת שירותי הרופאים המומחים של מכבי בעיר.

המרכז הרפואי המחודש יעניק שירותי רפואה מגוונים החל מרפואת משפחה, רפואת עור, נוירולוגיה, נפרולוגיה, כירורגיה פלסטית, אורולוגיה (בקרוב), אורתופדיה, מרפאה לבריאות הנפש, שירותי מעבדה, שירותי מכבי פארם ועוד.

במכבי מוסיפים כי הרחבת השירותים נעשתה מתוך מחשבה מעמיקה על חברי הקופה הוותיקים שקיבלו בעבר את השירות הרפואי בגושן ומעתה יטופלו שוב במרפאה המחודשת.

החדרים המחודשים בסניף הותיק

החדרים המחודשים בסניף הותיק

 

גיל אדרעי, מנהלה הוותיק של מכבי בקרית מוצקין, שיתף ואמר:

“מדובר ברגע מרגש עבורי. המרפאה בגושן הרגישה כמו בית עבורי שנים רבות. כאשר אני מסתכל היום על קרית מוצקין ורואה את מרפאת מגה מוצקין לצד המרפאה בגושן והמרפאה בנווה גנים פועלות יחדיו זהו סיפוק אדיר וגאווה לראות כמה הרפואה בעיר התפתחה. מגיע לתושבים ליהנות מאיכות ומגוון שירותים בפריסה מצויינת”.

(הכתבה באדיבות newskrayot.com )

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה