הקרב ללאומית-מוצקין מנצחת ביניים את עכו 77-79 במותחן מורט עצבים

הקרב ללאומית-מוצקין מנצחת ביניים את עכו 77-79 במותחן מורט עצבים

מכבי קרית מוצקין – הפועל עכו 77:79

כיאה לפליאוף אוירת חג במוצקין עם כ-500 צופים, 150 מהם מעכו. מחצית ראשונה פנטסטית של האורחים הביאה אותם ליתרון שיא של 18 נקודות. אבל במחצית השניה מוצקין התאפסה על עצמה, ועם הרבה אנרגיות ומלחמה הצליחה להפוך את המשחק עד לסיום הדרמטי.
רותם

מוצקין פתחה חזק תרתי משמע כשעידו קוי’קרו וייבגני ליוטרין ניצלו את כל המסע כדי לעשות נקודות בצבע. תוך דקה עמדה התוצאה על 1:6 מקומי, אבל עכו התעוררה מהר והחלה לשמור וללחוץ. אחרי נדנדת סלים הצליחה האורחת לקחת את היתרון אליה עם 12:10. עכו המשיכה להראות מצויין בהגנה והכריחה את מוצקין לקחת זריקות קשות שלא פגעו בכלום. בהגנה מוצקין כללה לא הראתה נוכחות. קורי קאר חדר אין הגנה, רז מנשה צלף גם הוא בדרך ל21:14. שלשה של אבי נניקשווילי הקפיצה כבר ליתרון דו ספרתי, ושלשת באזר משוגעת של קורי קאר נתנה לעכו יתרון מפתיע 29:18 אחרי 10 דקות.

גם ברבע השני מוצקין המשיכה לא לשמור, למזלה ליאור שגב ויניב כהן קלעו והשאירו אותה בפער סביר. המארחת שהמשיכה להיתקל בהגנה קשוחה בצבע ניסתה ללכת החוצה אבל גם משם לא פגעה. שני פסקי זמן של יוסי שוורץ המקומי לא עזרו, כשקבוצתו המשיכה לאבד ולהחטיא לייאפים. עכו אמרה תודה, קלעה באחוזים טובים מבחוץ וירדה בהפסקה ביתרון שיא, 54:36.
ליאור שגב

 

 

 

 

 

 

 

 

 
המחצית השניה הייתה ההפך הגמור. שוורץ זרק לפרקט את ניר נצר, שהחזיר לו עם הגנה טובה ושלשה. בר חג’בי קלע גם הוא מבחוץ, והפער ירד ל10 בלבד כשהקהל במוצקין על הרגליים. המומנטום המשיך ללכת עם המארחים שהורידו עד ל56:51. מיני ריצה של עזמי אבו חמד וקאר העלו ל62:53, ועכו שמרה על פער של 6-8 נקודות עד סוף הרבע.

הדרמה הגיע לשיאה כשמוצקין הורידה למינוס נקודה בלבד אחרי שלשה של רותם ברזילי, וכל היציע על הרגליים במתח. הקבוצות החליפו בינהן סלים ואת היתרון, ואנחנו מגיעים לדקה האחרונה כשמוצקין ביתרון 74:75. עכו איבדה את הכדור, מוצקין החטיאה ובעירבוביה שנוצרה על הכדור החוזר כ20 שניות גולחו מהשעון. חג’בי נשלח אל הקו וקלע אחת, כדור של עכו 10 שניות לסיום. בהתקפה הבאה גיא יוסיפוביץ’ סחט עבירה ובמקביל נניקשווילי העיף את חג’בי לרצפה וספג עבירה בלתי ספורטיבית. אחרי חילופי עונשין, 76:77 מקומי. חג’בי שוב נשלח אל הקו ודייק בשתיהן, התקפה אחרונה של עכו. אבו חמד ניסה להחטיא בכוונה מהקו אבל מהריבאונד לא יצא כלום והניצחון בסיום של מוצקין.
באדיבות אתר ספסל: http://safsal.co.il/article.aspx?id=26314

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה