השר להגנת הסביבה ערך ביקור מקצועי בקריית אתא

השר להגנת הסביבה ערך ביקור מקצועי בקריית אתא

בפגישת עבודה עם השר לאיכות הסביבה ח”כ זאב אלקין, ביקש ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ מהשר את הגברת מעורבות המשרד באכיפת הגורמים המזהמים ומיגור גורמי הסיכון בעיר

השר לאיכות הסביבה, ח”כ זאב אלקין ונציגי המשרד לאיכות הסביבה הגיע היום לביקור עבודה בלשכתו של ראש העיר, יעקב פרץ. הביקור כלל סקירה על העיר ותוכנית המתאר המחוזית וכן ישיבת עבודה בנושא אזור התעשייה וטיפול במפגעים בשטחים הפתוחים בעיר.

ראש העיר יעקב פרץ עם השר להגנת הסביבה, זאב אלקין

ראש העיר יעקב פרץ עם השר להגנת הסביבה, זאב אלקין

במהלך הפגישה העלה ראש העיר, יעקב פרץ בפני השר אלקין את הבעיה של קידום תחנות כוח ליצור חשמל סביב העיר. ראש העיר העלה את החשש הציבורי בתכנון הקמת תחנות כח רבות באזור הסובב את קרית אתא ללא שקיפות וקביעת כללים ברורים בנושא. בנוסף- ביקש ראש העיר מהשר למנוע הוספת גורמי זיהום נוספים, בין היתר הקמת תחנות כוח באזור אפק.

לדברי ראש עיר, יעקב פרץ:” אנו דורשים אכיפה אפקטיבית נגד כל חריגה ופעילות של הקמת תחנות כח באזור. לא נאפשר פגיעה באיכות חייהם של תושבי העיר. “

השר להגנת הסביבה הורה לצוותו לבחון הגדרת מדיניות לאיתור מקומות להקמת תחנות כח באופן שלא יפגע בבריאות התושבים והציג לראש העיר את תוכניות המשרד לתקצוב של עשרות מיליוני שקלים לטובת פרוייקטים משותפים בתחום הפסולת שיקודמו ע”י אשכול המפרץ.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה