ועדה לבחינת ניהול חינוך העל יסודי תוקם בקריית ביאליק

ועדה לבחינת ניהול חינוך העל יסודי תוקם בקריית ביאליק

עירית קריית ביאליק מקימה  ועדה ציבורית  בראשות שר החינוך לשעבר הרב שי פירון  לבחינת ניהול החינוך העל יסודי בקריית ביאליק

ראש העיר אלי דוקורסקי החליט על הקמת ועדה ציבורית בראשות שר החינוך לשעבר הרב שי פירון  לבחינת ניהול החינוך העל יסודי בקריית ביאליק.

בשלב הראשון הרב פירון יחד עם, מנכ”לית עיריית רעננה  לשעבר, מיכל הירש נגרי, עתידים להיכנס לעובי הקורה וללמוד את המאפיינים הייחודיים של מערכת החינוך של קריית ביאליק בכלל ומערכת החינוך העל יסודית בפרט. הדגש יינתן למתן מענים  פדגוגיים הן לתלמידם המתקשים והן לתלמידים המצטיינים. כמו כן, ביקש ראש העיר להציע פתרונות לילדים “השקופים”, אלו שלא משתייכים לשום קבוצה מובהקת ולעיתים הולכים לאיבוד בין כותלי בית הספר.

בנוסף לכך ביקש דוקורסקי לתת את הדעת להמשכיות הפרויקטים הקיימים בתיכון במיוחד בתחום מדעי-טכנולוגי וחברתי-קהילתי.

לאחר לימוד הנושא, תוצג תמונת המצב הקיימת והחלופות האפשריות בפני הועדה הציבורית שתקום. על הועדה לקיים דיון מעמיק, ענייני ושקוף לעיני הציבור בכדי להגיש את המלצותיה בפני ראש העיר. בוועדה יהיו שותפים אנשי חינוך וציבור, בין השאר נציגי ההורים והמורים.
IMG-20200603-WA0050

הועדה עתידה לבחון האם בית ספר התיכון הקיים ובית ספר התיכון העומד לקום בשכונת “נאות אפק” ינוהלו על ידי רשת או על ידי העירייה עצמה, את יתרונותיה וחסרונותיה של החלופות.

הועדה תבחן את התהליכים הפדגוגיים, חינוכיים-ערכיים והכלכליים בראייה הכוללת של טובת התלמיד ושמירה על איכות תהליכי הוראה-למידה בבית הספר.

דוקורסקי הנחה את מנהל אגף החינוך עמי ראובן לסיים את תהליך הבחינה של ניהול בתי הספר בזמן קצר על מנת להיערך במידת הצורך לשינוי.
דוקורסקי: “בהחלטתי להקים את הועדה הציבורית שתי מטרות עמדו לנגד עיני: ” לקדם ולמנף עוד יותר את איכות החינוך בעירנו ולקיים תהליך שיתוף הציבור בהחלטה כה חשובה שלה השלכות לדור העתיד”.

[ההודעה נחתכה]  הצגת ההודעה כולה

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה