טקס חלוקת תעודות במכללת אתא

טקס חלוקת תעודות במכללת אתא

 

64 תלמידים המשלימים את לימודיהם במכללת קרית אתא סיימו בציונים גבוהים הממוצע

בשבוע שעבר התקיים במכללת אתא טקס חלוקת תעודות ל- 64 תושבים, בכל הגילאים,  המשלימים את השכלתם במסגרת התוכנית להשלמת לימודים לתעודת גמר תיכונית  שמפעילה המכללה.  הלומדים סיימו את לימודיהם בהישגים מרשימים. הטקס נערך במעמד נציגי משרד החינוך וכלל חלוקת תעודות למשתתפים. 

תוכנית הלימודים הייחודית במכללה מאפשרת גם לאוכלוסיות חלשות מבחינה סוציו-אקונומית להשתלב במעגל הלומדים ולאפשר שוויון הזדמנויות. בכיתות ניתן למצוא מגוון רחב של תושבים- מבוגרים וצעירים, דתיים וחילוניים, ותיקים ועולים כאשר המשותף לכולם הוא הרצון להתקדם ולשפר את איכות חייהם.

????????????????????????????????????

מכללת אתא הינה המכללה העירונית של קרית אתא המשרתת את תושבי העיר, כמו גם את אוכלוסיית היישובים הסמוכים. המכללה פועלת בתחום השכלת המבוגרים, בפיקוח משרד החינוך, התרבות והספורט – האגף לחינוך מבוגרים וכן בקורסי הכשרה בפיקוח משרד הת.מ.ת. המכללה הינה מרכז לימודי לאוכלוסייה הבוגרת (מגיל 18 ואילך), המעודדת תושבים להשלים פערי למידה בתחום השכלת היסוד 10,11,12 שנות לימוד – לתעודת גמר תיכונית (ת.ג.ת.), כמו גם השלמת בגרויות – כל 21 יחידות לימוד החובה והבחירה. תוכנית “עד הלום” מאפשרת השלמת השכלה למעוטי יכולת ללא עלות. 

 אורה קורן, מנהלת מכללת קרית אתא: “מכללת קרית אתא שמה דגש על עידוד צעירים ומינופם לקראת עתיד לימודי ותעסוקתי מאתגר ומספק. המכללה שמה דגש על יחס אישי, שילוב בעלי מוגבלויות, ותגבור הלומדים בשעות לימוד פרטניות מעל לממוצע המחייב ע”פ משרד החינוך.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה