יוזמה של כיבוי חיפה ועיריית ביאליק להתקנת גלאי עשן בבתי הקשישים

יוזמה של כיבוי חיפה ועיריית ביאליק להתקנת גלאי עשן בבתי הקשישים

יוזמה של מערך הכבאות חיפה ועיריית קריית ביאליק להתקנת גלאי עשן בבתי הקשישים

 

ראש העיר אלי דוקורסקי אירח בלשכתו את מפקד תחנת חיפה של רשות הכבאות טפסר משנה חזי לו וצוותו.

זוהי פגישת היכרות ראשונה עם מפקד התחנה החדש שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים. תחנת חיפה היא התחנה הגדולה ביותר בארץ של שירותי כבאות והצלה.

בפגישה הוחלט כי עיריית קריית ביאליק תרכוש  200 גלאי עשן לבתי הקשישים על מנת למנוע סכנת התלקחות. לוחמי האש ירכיבו את הגלאים בבתי התושבים.
כיבוי

ראש העיר, אלי דוקורסקי: “בתקופה האחרונה אנו עדים לריבוי מקרי התלקחות עקב קצר במכשירים חשמליים שמהווים מקור לשריפה המסכנת את חיי התושבים, במיוחד בשעות הלילה. רק לפני חודשיים התמודדנו עם האירוע הטרגי כאשר תושב קריית ביאליק נספה בשריפה שפרצה בדירתו בעקבות כשל חשמלי במזגן. אנו מקווים שגלאי העשן בבתי הקשישים יסייעו לזהות את השריפה ולהתריע עליה בזמן אמת. בהתקנת הגלאים בכוונתנו לתעדף את ניצולי השואה תושבי העיר. אני מודה לטפסר משנה חזי לוי על הפגישה המוצלחת ומאחל לו הצלחה בתפקיד”.

כמן כן, בפגישה נדונו סוגיות של חסמים ברישוי העסקים ודרכים משותפות לסייע לבעלי העסקים ולקצר את תהליכי הרישוי. בין השאר הוחלט על הידוק והמשך שיתוף הפעולה בין העירייה לבין מערך הכבאות בנוגע לחומרים מסוכנים וטיפול בהם בשטח המוניציפלי של קריית ביאליק, במיוחד באזור התעשייה.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה