יום שיא בנושא בטיחות בדרכים בחטיבה העליונה רוגוזין

יום שיא בנושא בטיחות בדרכים בחטיבה העליונה רוגוזין

תלמידי ביה”ס ציינו את שבוע הבטיחות בדרכים בהפנינג חוויתי

כחלק מתכנית החינוך העירונית השנתית בנושא בטיחות בדרכים ובמסגרת ציון שבוע הבטיחות בדרכים, השתתפו השבוע (יום ב’) כ- 1300 תלמידי החטיבה העליונה “רוגוזין” ביום שיא בנושא “חינוך לערכים בבטיחות בדרכים” שכלל שלל פעילויות, הרצאות, מתחמי פעילות ועוד, במטרה ללמד את בני הנוער כיצד להתנהג בכביש, במדרכה ובמעבר החצייה.

הבוקר נפתח בקבלת פנים שערכו לתלמידים והמורים קבוצת “מנהיגי הדרך” שחילקו חטיף מתוק וחומרי הסברה בנושא. במהלך היום התקיימו שיעורי חינוך והרצאות שניתנו ע”י קצין נפגעים במשטרה, אב שכול ששכל את ביתו בתאונת דרכים, מורי נהיגה ושוטרים של השיטור העירוני בעיר.

בהמשך, התנסו התלמידים במגוון רחב של סימולטורים המדמים תאונות דרכים, מודדים זמן תגובה והשפעה של אלכוהול על הנהיגה.  במקביל, התקיימה הפסקה פעילה אשר במהלכה נתלתה אמנת ענק עליה חתמו התלמידים והצוות החינוכי ונערכה תערוכת כרזות של תלמידי כיתות י’.

לפני שנתיים זכה ביה”ס בפרס החינוך הארצי בנושא בטיחות בדרכים ומפעיל שלל תכניות ייחודיות המהוות מודל לימודי לבתי ספר בל הארץ.
יום שיא - זהב 2

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:” תאונות הדרכים גובות מדי שנה מחיר כבד בחיי אדם. כל תאונה, היא תאונה אחת יותר מדי ונושא הבטיחות בדרכים הוא בראש סדר עדיפויות של עיריית קרית אתא. אנו נמשיך להוביל ולקדם את נושא הבטיחות כחלק מתרבות ההתנהגות וטיפוח ערכים ובראשם שמירה על חיי אדם כערך עליון”.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה