ירידה משמעותית בפשיעה ועבריינית בקריית ביאליק

ירידה משמעותית בפשיעה ועבריינית בקריית ביאליק

 ירידה משמעותית בפשיעה ועבריינית בקריית ביאליק 

עיריית קריית ביאליק קיבלה לידיה נתוני עבירות שהתרחשו בתחומה ממשטרת ישראל. לפי הנתונים חלה ירידה של  19% פשיעה עבריינית ורכוש בשנת 2018 לעומת שנת 2017 .
בהתפרצויות לכלי הרכב חלה ירידה של 34 אחוז, שימוש ברכב ללא רשות ירד ב- 65 אחוז, בנושא חטיפת תיקים וארנקים חלה הירידה של 67 אחוז ובתקיפה לשם גניבה ירידה של 100 אחוז.
10205 אירועים טופלו על ידי מערך השיטור העירוני בשנת 2018, לעומת 10558 בשנת 2017.
הנתונים מצביעים על הצלחתו של הפעלת חוק שמירה עירוני הכולל הפעלת מערך שיטור עירוני ופריסת מצלמות אבטחה ברחבי העיר שמעבירות מידע 24/7 למוקד העירוני. 

מאז הקמתו של מערך השיטור העירוני בקריית ביאליק חלה עליה משמעותית בתחושת בטחון התושבים.

מערך השיטור בקריית ביאליק מורכב משוטרי תחנת זבולון ופקחי הרשות.
הפעילות המשותפת של השיטור מתרכזת בתחום עבירות איכות חיים, אלימות ופעילות אנטי חברתית במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים.
השיטור מבצע פעילות יזומה כגון מבצעים כנגד התפרצויות ומבצעי אכיפה בצמתים. כמו כן, פועל השיטור למניעת הגעתם לעיר שוהים בלתי חוקיים (שב”חים) ומבצע בדיקות סריקות באתרי הבנייה ברחבי הקריה.
מערך השיטור מתנדב ופועל רבות למען הקהילה, הן במשלוחי מנות בחגים, בפעילות בבתי הספר, במועדוני הקשישים וביום המעשים הטובים.
IMG-20181127-WA0003

בעקבות קבלת הנתונים, הודה ראש העיר, אלי דוקורסקי , לשיטור העירוני על עבודתם: “השיטור העירוני בקריית ביאליק הצליח להפוך לחלק בלתי נפרד מחיי העיר,  לשפר לאין ערוך את חיי התושבים והעלה את ביטחונם האישי.
רוב התושבים מביעים שביעות רצון מהסיורים הנערכים בסביבת ביתם וחשים בטחון כשרואים את הניידת מפטרלת בשעות החשיכה  המאוחרות .

ישר כח לשיטור העירוני קריית ביאליק על פעילותו הבלתי פוסקת לשיפור הביטחון האישי בעירנו”.  דוקורסקי ציין כי השקעה בפריסת מצלמות אבטחה ברחבי העיר מסייעת רבות למהירות התגובה ואפשרות טיפול בעבירות.
דוקורסקי הדגיש כי שיתוף הציבור הוא חלק בהצלחת מיזם השיטור העירוני וקרא לתושבי העיר לדווח למוקד העירוני על כל אירוע חריג.  ראש העיר הבטיח: “נמשיך יחד עם משטרת ישראל להקצות את מלוא המשאבים כדי להמשיך להיות עיר בטוחה ונעימה לתושביה”.

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה