לכל הספורטאים,רוכבי האופניים ולמטיילים-החלו עבודות סלילת מקטע אחרון בטיילת שמעון פרס – נחל הגדורה

לכל הספורטאים,רוכבי האופניים ולמטיילים-החלו עבודות סלילת מקטע אחרון בטיילת שמעון פרס – נחל הגדורה

מאז הקמתה הפכה טיילת   שמעון פרס  – טיילת הגדורה למקום המועדף על תושבי קריית ביאליק, אשר מדי יום מגיעים אליה לעסוק בספורט, לטייל או לרכב על אופניים.

עיריית קריית ביאליק המשיכה במלוא המרץ לשלב ג’ והסופי של הפרויקט, מרחוב העמקים בשכונת ביאליק דרום ועד אורט קריית ביאליק.

במקטע זה נבנית בימים אלו הטיילת באורך של כ- 550 מ’ והיא תכלול פינות המרגוע, שבילי הליכה וריצה ושבילי האופניים אשר שביל בטון יונח כמצע עקב הקרקע החרסיתית. עצי אקליפטוס הקיימים יישמרו ותתבצע שתילת צמחייה על גדות הנחל. בין הצמחייה שתושתל יהיו ורד צידוני, תות לבן, פיקוס התאנה, ערבה מחודדת, לפופית החיצים, ושיח אברהם מצוי המתאימים לאזור. על שפת הנחל מוקמת  רחבת ישיבה תחת צל האקליפטוסים וייבנו טרסות לישיבה.
IMG-20210815-WA0007 IMG-20210815-WA0006

ריהוט נוי נוח ומזמין יפוזר לאורך השביל. תאורת לדים חסכונית תותקן לאורך הטיילת, כך שהעצמים לא יסתירו את האור.

כמיליון שקל יושקע במערכת שאיבה לסחרור מים אשר תשמור על גובה המים בנחל באופן קבוע. בימי הגשמים הכבדים בתקופת החורף תדאג המערכת לנקז את המים בכדי למנוע מהם לעלות על גדותיו של הנחל. העלות הכוללת של הפרויקט נאמדת בכ- 4 מיליון שקלים, כאשר במימון הטיילת משתתפים עיריית קריית ביאליק, משרד התחבורה, משרד החקלאות ופיתוח הכפר והקרן לשמירת שטחים פתוחים.

ראש העיר אלי דוקורסקי:” אני נהנה מדי יום לצפות במאות צועדים ורוכבי האופניים שלאחר סיום שלב ג’ של הפרויקט יוכלו לחצות את העיר לאורכה. טיילת שמעון פרס היא סיפור הצלחה”.

בתמונות: עבודות שלב ג’

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה