לשכת רשות אוכלוסין חדשה בקריית אתא

לשכת רשות אוכלוסין חדשה בקרית אתא

שר הפנים אריה דרעי חנך את לשכת רשות האוכלוסין בקרית אתא אשר תעניק שירותים במבנה גדול וחדשני לכל תושבי האזור

לשכת רשות האוכלוסין בקרית אתא נחנכה בשבוע שעבר בטקס חגיגי בקניון שער הצפון במעמד שר הפנים אריה מכלוף דרעי, סגן השר משולם נהרי, מנכ”ל רשות האוכלוסין וההגירה, פרופ’ שלמה מור יוסף, ראש עירית קריית אתא יעקב פרץ וראשי הרשויות מהאזור וכן נציגי הקניון ביניהם בעלי הקניון שולם פישר.

עד עתה נאלצו תושבי העיר והסביבה לקבל את שירותי משרד הפנים בחיפה\ עכו או לקבל שירותים נקודתיים בסניף הקטן בעיר וכעת יוכלו תושבי העיר והסביבה לקבל את כל השירותים במקום אחד. הלשכה המרווחת תעניק שירותי מרשם, דרכונים, מעמד, תיעוד ביומטרי ועוד.

????????????????????????????????????

 

באי הלשכה יוכלו ליהנות מחוויה משולבת של קבלת שירותי משרד הפנים לצד קניות במתחם אחד. הלשכה ממוקמת בקומה השנייה של הקניון, מרווחת, ממוזגת ומצוידת בטכנולוגיה חדישה אשר לדברי השר דרעי תהפוך למודל עבור רשויות אחרות בארץ ותנגיש את השירותים לקהל הרחב.  

מעיריית קרית אתא נמסר:” מדובר בבשורה אמיתית לא רק לתושבי קרית אתא אלא גם לתושבי מטרופלין חיפה והצפון. ההחלטה לפתוח את הלשכה בקרית אתא טמונה בנגישות ובזמינות של האזור כולו ותגדיל באופן טבעי את כמות המבקרים בקניון שער הצפון. אנו עדים לשינוי אסטרטגי במדיניות שר הפנים לפיה יש להעניק מקסימום שירותים למקסימום תושבים ברמה הגבוהה ביותר.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה