מזל טוב,נקודת הזנקה של מד”א נחנכה היום במעמד ראש העיר וסגן שר הבריאות

מזל טוב,נקודת הזנקה של מד”א נחנכה היום במעמד ראש העיר וסגן שר הבריאות

נקודת הזנקה חדשה של מגן דוד אדום נחנכה הבוקר (יום א’) בקריית ביאליק ברחוב קק”ל 75, זאת כחלק משיתוף פעולה בין מד”א לעיריית קריית ביאליק לשיפור זמני התגובה וההגעה למטופלים בעיר.
ראש העיר אלי דוקורסקי פנה למנכ”ל מד”א, אלי בין בבקשה להקים בקריית ביאליק תחנת מד”א והעמיד לצורך כך מבנה ומרכזי.

את נקודת ההזנקה החדשה של מד”א, הראשונה בקריית ביאליק, יאיישו חובשים, פרמדיקים ומתנדבי נוער במד”א, שיעניקו טיפול רפואי לפצועים, חולים ויולדות מהעיר והסביבה.

לשירות הפונים יעמוד  אמבולנס ובשעות העומס  אמבולנס טיפול נמרץ (אט”ן), עם צוות הכולל פרמדיק , נהג (חובש), ועד שני מתנדבים.
לאמבולנס טיפול נמרץ אמצעי טיפול רפואי מתקדם כגון תרופות, מוניטור א.ק.ג, ציוד החייאה מתקדם וערכות מיוחדות, בנוסף לציוד הסטנדרטי הנמצא באמבולנס הרגיל.

בטקס החגיגי לחנוכת נקודת ההזנקה, השתתפו סגן שר הבריאות יואב קיש, מנכ”ל מד”א אלי בין, ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, רב העיר, הרב יוסף ישר, סגני ראש העיר , יוסי אזריאל ועמירם מסס, מנכ”ל העירייה ליאור טרגן, מנהל מרחב כרמל במד”א תמ”ג ארז גלר, המפקח הרפואי המרחבי רמ”ז גיא קרשובר,  עובדים ומתנדבים  של מד”א.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: “אני שמח ונרגש לחנוך את התחנה החדשה של מד״א בקריית ביאליק. הקמת נקודת ההזנקה התאפשרה הודות לשיתוף הפעולה הטוב הקיים ביננו. נקודת הזנקה של מד”א מצטרפת לשירותי בריאות מגוונים שמקבלים תושבינו, כגון מרכז רפואי זבולון של קופת חולים כללית, יחידת הדיאליזה, המרכז השיקומי הנירולוגי  היחיד בצפון. שיתוף הפעולה עם מד”א הוא נרחב ועמוק: יחד עם נוף הגליל הינו הראשונים בארץ שקיימנו בדיקות קורונה בבתי אבות ובתי דיור מוגן לקשישים, התקנו דפיברילטורים, מכשירים מצילי חיים, ברחבי העיר, מועצת העיר החליטה שבכל בניין חדש שייבנה בקריית ביאליק יותקן דפיברילטור שיחובר למד”א.
אני מודה למנכ”ל מד”א, אלי בין ולמנהל מרחב כרמל, תמ”ג ארז גלר, על שיתוף הפעולה הפורה”.

סגן שר הבריאות ח”כ יואב קיש: “נקודת הזנקה של מד”א היא משאב שהרבה רשויות מקומיות נלחמות עליו. הרצון ההדדי, הקשר ההדוק בין מד”א לבין עיריית קריית ביאליק,  אפשרו את הקמת התחנה. זו החלטה אסטרטגית מצוינת שתשפר את זמינות השירות לתושבי קריית ביאליק והסביבה  .  יוזמות של מד”א עם פעולותיה לטובת הקהילה יטיבו עם כולם”.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “חנוכת נקודת ההזנקה החדשה של מגן דוד אדום בקריית ביאליק מהווה חלק מהמאמצים התמידיים שלנו לקיצור זמני ההגעה למטופלים. חשיבותה של נקודת ההזנקה החדשה רבה, שכן העיר מתפתח כל העת, והאוכלוסייה באזור גדלה וצומחת. אני מודה לעיריית קריית ביאליק ולעומד בראשה אלי דוקורסקי, על שיתוף הפעולה לטובת הקמת נקודת ההזנקה, ולמען התושבים”.

לקראת סיום הטקס יצא האמבולנס הראשון למשימת הצלת חיים.
במהלך הטקס ניתנו תעודות הוקרה לחוקרים אפידמיולוגיים, עובדי עיריית קריית ביאליק, שעבדו בחודשים האחרונים ללא לאות כדי לעצור את שרשראות ההדבקה ולעצור את המגפה.
20210228_110115

בתמונה: מימין לשמאל מנהל מרחב כרמל במד”א תמ”ג ארז גלר, ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, סגן שר הבריאות ח”כ, יואב קיש, מנכ”ל מד”א, אלי בין

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה