מילן ליחוקון, תושב תושב קרית אתא ותלמיד הקונסרבטוריון העירוני קיבל פרס מיוחד בתחרות מוסיקה בינלאומית

מילן ליחוקון, תושב תושב קרית אתא ותלמיד הקונסרבטוריון העירוני קיבל פרס מיוחד בתחרות מוסיקה בינלאומית

 בוינה והוזמן ללמוד באקדמיית וינה בסבסוד מלא

מילן ליחוקון בן ה-17, תלמיד הקונסרבטוריון עירוני התחרה בחודש האחרון בתחרות מוסיקה בינלאומית בוינה וקיבל פרס מיוחד של חבר השופטים מאקדמיית וינה.

תכנית הנגינה של מילן הייתה וירטואוזית ומורכבת מיצירות בדרגת הקושי הגבוהה ביותר לטרומבון. בין היצירות שניגן היו יצירות שעד כה הצליחו לנגן אותם רק שלושה טרומבוניסטים בעולם, ומילן ביניהם.

התחרות התקיימה בחסות  האקדמיה למוסיקה קלאסית בוינה וכללה נגנים מכל העולם, בגילאים שונים, המנגנים על מגוון כלי הנגינה. בשלב ראשון של התחרות השתתפו למעלה מ-1000 נגנים מכל העולם, ביניהם כ-200 טרומבוניסטים. מילן היה הטרומבוניסט היחיד שעבר לשלב גמר וקיבל את הפרס המיוחד של חבר השופטים מאקדמיית וינה.
מילן ליחוקין - תחרות נגינה בינלאומית

חבר השופטים כלל שלל אנשי מקצוע בתחום ביניהם, מנצח של התזמורת הפילהרמונית הוינאית, מנהלת האקדמיה הראשית בוינה למוסיקה קלאסית וכן וירטואוזים וסולנים של התזמורות הבינלאומיות הגדולות.

בשנה הבאה מילן יוזמן להופיע כסולן עם תזמורת וינאית, ואף קיבל הזמנה רשמית מהנהלת האקדמיה, ללמוד באקדמיית וינה בסבסוד מלא.

טניה שפירא מנהלת הקונסרבטוריון העירוני בקרית אתא:” זכייה זו הינה עדות לעובדה שתלמידי מרכז המוזיקה זוכים לחינוך מוזיקלי איכותי ומובילים בתחום זה בכל הארץ. אנו שמחים לראות את תלמידינו מצליחים ומתפתחים מקצועית וגאים בייצוג המכובד של קריית אתא בפסטיבלים ובתחרויות בקנה מידה בינלאומי.”

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה