מכבי חיפה שבה לליגת העל אחרי ניצחון על הגליל

מכבי חיפה שבה לליגת העל אחרי ניצחון על הגליל

מכבי חיפה – הפועל גליל עליון 69:76 (מכבי חיפה מנצחת 1:3 בסדרת הגמר)

מכבי חיפה עשתה זאת וזכתה היום (שישי) באליפות. הירוקים השלימו ניצחון 1:3 בסדרה וחזרו לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד. אנטוני פישר חיפה על הרחקת קרון דשילדס ברבע האחרון וסיים עם 24 נקודות. מנגד, גליל עליון יכולים להיות מרוצים מהעונה הנהדרת שעשו אבל גם היום בדקות ההכרעה הייתה זאת מכבי חיפה שידעה לבצע את המהלכים הנכונים שהבטיחו ניצחון ביתי ראשון בסדרה.

גליל עליון פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 10:0 כאשר הירוקים לא קולעים סל במשך כמעט 5 דקות ודניאל סאוואנה לקח פסק זמן. מכבי חיפה חזרה עם שתי שלשות רצופות, אבל גליל עליון הגיבה עם 4 נקודות ברצף משלה – 16:6 לאורחים. סאוואנה לקח פסק זמן נוסף והקבוצה שלו סיימה את הרבע הראשון בפיגור 19:10. גוני יזרעאלי פתח את הרבע השני בשלשה וגליל חזרה ליתרון דו ספרתי. קרון דשילדס עם 5 נקודות רצופות צימק ל-22:17 והדליק את אוהדי מכבי חיפה. המשחק התחמם ואבישי גורדון הזעיק פסק זמן בפיגור 24:19. היתרון של האורחים נעלם אחרי עוד ג’אמפ מחצי מרחק של קרון דשילדס ודאנק של דניאל קופרברג – 24:27 למכבי חיפה, 3 דקות למחצית. ליאור קררה עם 4 נקודות ברצף ואסיסט לדי ג’יי שארפ דאג לשיוויון 31:31 במחצית.

ווילי וורקמן,שב לליגת העל. קרדיט צילום: לימור מינהולף

ווילי וורקמן,שב לליגת העל.
קרדיט צילום: לימור מינהולף

אלון ספיר פתח את הרבע השלישי עם 5 נקודות ברצף וגליל עליון עלתה ל-44:35 אחרי סל ועבירה של ג’ו לואל אצ’ויל. סמי גיבנס הגיב בשלשה ואחת נוספת של אנטוני פישר קבעה 44:42 לגליל. תום מעיין ספג עבירה טכנית שהייתה החמישית שלו אבל מכבי חיפה המשיכה במטווח השלשות שלה והרבע השלישי נגמר ביתרון לאורחים 50:49. עם פתיחת הרבע הרביעי קרון דשידלס הורחק מהמשחק אחרי עבירה בלתי ספורטיבית. אנטוני פישר קבע 55:57 לביתיים, 6 דקות לסיום. גוני יזרעאלי ורומן סורקין החליפו שלשות אבל השיוויון נשמר – 60:60. אנטוני פישר קלע 5 נקודות חשובות והלוח הראה 62:67 לירוקים, 2 דקות לסיום. רומן סורקין קלע סל חשוב אבל אלון ספיר החזיר בשלשה – 66:69, דקה לסיום. אלון ספיר ניסה שוב את מזלו בשלשה אבל החטיא ומכבי חיפה חגה עלייה לליגת העל!

קרדיט כתבה:ניב שמואלי סלאומית

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה