מפקד מחוז חוף ניצב פרץ עמר ערך פגישת היכרות עם ראש עיריית קרית אתא

מפקד מחוז חוף ניצב פרץ עמר ערך פגישת היכרות עם ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ ודן עימו בפעילות מערך השיטור העירוני בעיר

השבוע (יום א’) הגיע מפקד מחוז חוף החדש ניצב פרץ עמר וצוותו ללשכת ראש העיר יעקב פרץ לפגישת הכרות ראשונה מאז כניסתו לתפקיד. במסגרת פגישת העבודה נסקרה פעילות מערך השיטור העירוני בעיר כולל הגדרת יעדים ומטרות בנושא האכיפה.

ע”פ מודל השיטור המשולב המופעל בעיר קיימת שותפות מלאה בין הרשות המקומית למשטרה, כאשר הפעלת היחידות מתבצעת ע”פ יעדים וקווי מדיניות המוגדרים ע”י ראש העיר בשיתוף עם מפקדי תחנת המשטרה. מפקד נקודת השיטור העירונית, פקד ליאור חן, ציין כי ע”פ נתוני המשטרה קיימת בשנים האחרונות ירידה דרסטית במס’ אירועי האלימות בעיר הודות לשיתוף הפעולה המלא עם הרשות היוצרים נראות מוגברת התורמת הן לאכיפה והן להרתעה.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

ראש העיר יעקב פרץ בירך את ניצב פרץ עמר על תפקידו החדש. לדבריו:” שיתוף הפעולה הפורה עם המשטרה יוצר אקלים עירוני אשר מקדם מחד ערכים של כבוד הדדי, סובלנות, הידברות, משא ומתן ושמירה על זכויות אדם ומאידך מוקיע עבירה על החוק, הפרת זכויות אדם ושימוש בכוח לא לגיטימי, מכל סוג שהוא.”

לדברי ניצב פרץ עמר אין ספק כי שיתוף הפעולה הפורה בין המשטרה לרשות מביא לצמצום ניכר של אירועי האלימות בעיר ותורם להגברת הביטחון האישי והאמון של התושב במערכת אכיפת החוק.”  

 

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה