מתחם חיסונים של קופת החולים “מכבי” נפתח בקניון שער הצפון בקרית אתא

מתחם חיסונים של קופת החולים “מכבי” נפתח בקניון שער הצפון בקרית אתא

 

המתחם שנפתח ביוזמת ראש העיר יעקב פרץ  ישתרע על שטח של מעל 200 מ”ר, ויכלול מספר רב של  עמדות חיסון שעתידים לחסן אלפי אזרחים מידי שבוע. המתחם נפתח כחלק ממהלך שמטרתו להקל על העומס שנוצר על קופות החולים באזור הצפון, זהו מתחם חיסונים שני שנפתח בקניון שער הצפון, לצד מתחם חיסונים של קופת חולים “כללית” אשר פועל בקניון בהצלחה כבר מספר שבועות.

מתחם חיסונים נוסף לחברי קופת חולים “מכבי”  ייפתח ביום ראשון הקרוב בקניון שער הצפון בקרית אתא. מתחם חיסונים זה יצטרף למתחם החיסונים של הכללית שנפתח לאחרונה ובכך יאפשר למרבית תושבי העיר להגיע להתחסן במתחם רחב ידיים הכולל גם חנייה.

המתחם החדש של קופ”ח מכבי שנפתח ביוזמת ראש העיר, יעקב פרץ ומנכ”ל הקניון דותן שלום יפעל החל מיום ראשון הקרוב 17.1.21 בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-19:00 וביום שישי  בין השעות 8:00-13:00 לחיסון מבוטחי הקופה בגילאי 50 ומעלה וכן לצוותי ההוראה (בהמשך אוכלוסיית היעד תגדל בהתאם להנחיות משרד הבריאות).

לדברי ראש העיר יעקב פרץ:” פתיחת מתחם חיסונים נוסף יעודד את תושבי העיר להגיע להתחסן באופן קל, נוח ונגיש. שיתוף הפעולה עם קופות החולים הוא אמצעי חשוב ביותר למלחמה המשותפת של כולנו למלחמה בנגיף הקורונה.”
מרכז חיסונים שער הצפון 1

מנכ”ל הקניון ,דותן שלום: “אנחנו מודים לראש העיר יעקב פרץ, למנהלת מרחב קריות בקופת החולים מכבי הגברת ג’קי סננס ולראש מחוז צפון ד”ר גלית קאופמן על שיתוף הפעולה בניהול המבצע הלוגיסטי שמאחורי הקמת המתחם. אנו רואים בקניון נקודה מרכזית בחיים הקהילתיים – גם בימי שגרה, ובוודאי שבימים כאלו הדורשים התגייסות משותפת. כחלק מתפיסה זאת, קניון שער הצפון מעניק את השטחים והשירותים הנלווים של הקניון ללא כל תמורה ומקווים כי אלו יתרמו לא רק להאצת מהלך החיסונים – אלא גם להנגשת החיסון לאוכלוסיות רבות יותר ולחזרה המיוחלת לשגרה ופתיחת מרכזי המסחר והקניונים” 

 ***חובה לתאם תור מראש דרך האפליקציה של קופ”ח מכבי, דרך אתר האינטרנט של קופ”ח מכבי או דרך מוקד *3555

הגיבו מהפייסבוק

השאר תגובה